تیزر فیلم Sonic the Hedgehog

تیزر فیلم Sonic the Hedgehog ؛ تریلر فیلم سونیک خارپشت ۲۰۲۰

تیزر فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد. اکنون چند تریلر از فیلم سینمایی سونیک خارپشت سال ۲۰۲۰ را قرار خواهیم داد. سونیک خارپشت به زودی روی پرده سینما می‌رود.

سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی است که در ابتدای سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. خوشبختانه از مدتی قبل تیزر و تریلر این فیلم منتشر شده و به همین دلیل تشنگی ما برای تماشای آن افزایش یافته است! فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog در ژانر علمی-تخیلی و کمدی توسط جف فاولر ساخته شده و چهره سرشناس آن را باید جیم کری دانست. ساخت تیزر تبلیغاتی این فیلم ما را مدت زمانی طولانی منتظر نگه داشت.

احتمالا از بازی‌ سونیک در کنسول سگا، این کاراکتر را به خاطر دارید. ویژگی منحصربه‌فرد آن، حرکت با سرعتی بسیار بالا بود. این خصیصه در تیزر فیلم Sonic the Hedgehog نیز به خوبی پیدا است و نشان می‌دهد کارگردان به طور ویژه روی قابلیت نام برده تمرکز داشته است. تاریخ اکران فیلم چهاردهم فوریه ۲۰۲۰ (بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۸) اعلام شده است.

مطلب پیشنهادی: تفاوت بین تیزر و تریلر یا آنونس چیست؟

در فیلم سینمایی سونیک خارپشت، این موجود فرازمینی از دنیایی دیگر به سیاره ما آمده و قادر است با سرعت مافوق صوت حرکت کند. دکتر رباتنیک در پی دستیابی به قدرت وی است، اما سونیک برای مقابله با این دکتر دیوانه، از پلیسی به نام تام کمک می‌گیرد.

تیزر فیلم Sonic the Hedgehog

بد نیست بدانید Sony Pictures، یک شرکت آمریکایی وابسته به سونی ژاپن و فعال در زمینه محتواهای سرگرم‌کننده، در سال ۲۰۱۳ حق ساخت فیلمی بر اساس کاراکتر سونیک را به دست آورد. تا یک سال بعد حتی برنامه‌هایی توسط این شرکت برای تولید فیلم نام برده وجود داشت. در ادامه نوبت به Paramount Pictures به عنوان یک شرکت آمریکایی دیگر رسید تا حق تولید فیلم سونیک را در سال ۲۰۱۷ به دست بیاورد. این شرکت پروژه فیلم را نهایی و تا انتهای سال ۲۰۱۸ با بازیگران مد نظرش عقد قرارداد کرد. همانطور که از روی تیزر فیلم Sonic the Hedgehog نیز می‌توان حدس زد، این فیلم محصول همکاری آمریکا و ژاپن محسوب می‌شود.

اولین تیزر فیلم Sonic the Hedgehog واکنش‌های منفی در پی داشت

اولین زمان تعیین شده برای اکران فیلم، نوامبر ۲۰۱۹ (آبان ۱۳۹۸) بود. در اردیبهشت همین سال و شش ماه مانده به اکران فیلم، اولین تیزر فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد، اما بازخورد خوبی از آن به دست نیامد. به همین دلیل Paramount Pictures تصمیم به بازطراحی کاراکتر گرفت و اکران فیلم را به تاخیر انداخت. در ادامه، تریلر جدید سونیک خارپشت توانست نظر مثبت تماشاچیان را به دست بیاورد. در تصویر سمت چپ، چهره زننده اولیه سونیک و در عکس سمت راست، چهره کنونی این شخصیت را می‌بینید.

تیزر فیلم Sonic the Hedgehog

اما داستان فیلم از چه قرار است؟ سونیک، موجودی با توانایی حرکت با سرعتی مافوق صوت است. او در دنیا و سیاره‌اش، خود را با تهدید رو به رو می‌بیند، چرا که همه به دنبال دستیابی به قدرتش هستند. به همین دلیل با استفاده از حلقه‌های طلایی، پرتالی ایجاد کرده و به زمین سفر می‌کند. در بدو ورود، سرعت بسیار بالای این موجود، به وسیله ایجاد جریان انرژی مغناطیسی بسیار بالا کل برق ایالات متحده آمریکا را قطع می‌کند!

برای یافتن راه حل، سران ارتش و دولت آمریکا جلسه‌ای تشکیل می‌دهند. دکتر ایوو رباتنیک، دانشمندی فعال در زمینه ساخت ربات‌ها و سلاح‌های هوشمند، به سران رده بالای کشور وعده دستگیری سونیک را می‌دهد، اما بر اساس یافته‌های ما از تیزر فیلم Sonic the Hedgehog هدف اصلی وی دست پیدا کردن به قدرت بسیار بالای این موجود برای سلطه بر دنیا است. دکتر ایوو رباتنیک در این راه از امکاناتی که ارتش در اختیارش قرار داده است، سو استفاده می‌کند.

تریلر اول

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تریلر دوم

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تریلر سوم

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تهیه شده توسط تیم tzer

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی