تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس 20

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس و اولترا منتشر شد

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا منتشر شد. دوربین Samsung Galaxy S20 Ultra برای ساخت تیزر تبلیغاتی عالی است!

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و دو مدل دیگر نشان می‌دهد با پرچمدارانی بسیار زیبا رو به رو هستیم. هر سه مدل از این خانواده به دوربینی چندگانه مجهز شده و به همین دلیل برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسند. در مطلب بررسی دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا دیدیم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن به لطف فیلم برداری ۸K برای تولید فیلم تبلیغاتی فوق‌العاده است!

این سه گوشی هنوز در مرحله پیش فروش قرار داشته و به دست مشتریان نرسید‌ه‌اند. کاربرانی که یکی از آن‌ها را در این مرحله خریداری کنند، محصولشان را در روز شانزدهم اسفند ماه تحویل می‌گیرند. از چند روز بعد عرضه آن‌ها به بازارهای سراسر دنیا آغاز خواهد شد. احتمالا اولین سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا ابتدای سال شمسی جدید وارد ایران شوند.

ویژگی‌های مهم گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۰ اولترا

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ ، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ اولترا از آن جایی برایمان حائز اهمیت است که آن‌ها به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی دستگاه‌هایی فوق‌العاده تلقی می‌شوند. مشخصات فنی این سه گوشی حاوی نکات بسیار مهمی است که بررسی همه آن‌ها به مقاله‌ای بسیار بلند نیاز دارد. به همین دلیل توجه اصلی ما به دوربین آن‌ها است.

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس 20

هر سه پرچمدار تازه وارد سامسونگ به دوربینی چندگانه مجهز شده و قادر به فیلم برداری ۴K در نرخ ۶۰ یا ۳۰ فریم بر ثانیه هستند که برای ساخت ویدیوی تبلیغاتی عالی است. اما ویژگی منحصربه‌فرد بهترین گوشی این شرکت تا امروز یعنی Galaxy S20 Ultra قابلیت فیلم برداری ۸K است! البته نمایشگرهای کمی از این رزولوشن پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل حتی در صورت فیلم برداری در چنین رزولوشنی، امکان تماشای کیفیت واقعی آن برای کاربران کمی میسر است.

یکی دیگر از امکانات مهم دوربین سه گوشی جدید Samsung برای تولید فیلم، پشتیبانی از حالتی به نام Super Steady است. دوربین همه آن‌ها از تثبیت‌کنندگی تصویر دوگانه (ِDual OIS) پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل لرزش دست کاربر به میزان بسیار زیادی خنثی شده و تاثیر آن در ویدیوی نهایی به حداقل می‌رسد. در صورت ساخت تیزرهای تبلیغاتی ورزشی این قابلیت به شدت کاربردی خواهد بود.

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس 20

در صورتی که رزولوشن فیلم برداری را به اچ‌دی کاهش بدهید، نرخ فریمی تا ۹۶۰ فریم بر ثانیه قابل افزایش خواهد بود. از این قابلیت که از سال گذشته به دوربین برخی گوشی‌ها اضافه شده است با عنوان سوپر اسلوموشن یاد می‌کنند. در رزولوشن فول اچ‌دی نرخ فریمی از ۲۴۰ فریم بر ثانیه بیشتر نمی‌شود. مجددا بیشترین کاربرد آن ساخت ویدیوهای ورزشی است.

ترکیب سه قابلیت فیلم برداری در رزولوشن ۴K و حتی ۸K، پشتیبانی از تثبیت‌کنندگی سخت افزاری (OIS لنز) و نرم افزاری (Super Steady) و همچنین ضبط ویدیوی سوپر اسلوموشن سبب می‌شود کاربرد گوشی‌های هوشمند در زمینه ساخت فیلم‌های صنعتی و حرفه‌ای بسیار بیشتر شود. به این ترتیب فیلم برداری با گوشی دیگر محدود به ثبت خاطرات شخصی یا گرفتن ویدیو برای قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی نبوده و حتی برای ساخت فیلم‌های سینمایی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. پیشتر نیز پروژه‌هایی به این شکل تولید شده است؛ تعدادی از کارگردانان مطرح دنیا با استفاده از آیفون اقدام به ساخت فیلم سینمایی یا مستند کرده‌اند.

تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰

این تازه اول راه است. پرچمداران تازه معرفی شده سامسونگ هنوز در مرحله پیش فروش قرار داشته و به بازار عرضه نشده‌اند. به همین دلیل انتظار داریم به مرور زمان چند تیزر تبلیغاتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ دیگر نیز منتشر شود. در صورت انتشار این مطلب را به‌روزرسانی کرده و ویدیوها را اضافه خواهیم کرد.

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی