تریلر فیلم Black Widow

تریلر فیلم Black Widow – بیوه سیاه ؛ بازگشت قدرتمند بلک ویدو

تریلر فیلم Black Widow منتشر شد. بلک ویدیو یا همان بیوه سیاه جزو محبوب‌ ترین فیلم ‌های ۲۰۲۰ استودیو مارول است، به همین دلیل تیزر آن جنجال زیادی به پا کرد.

بلک ویدو یکی از شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی استودیو مارول است. در سال ۲۰۲۰ یک فیلم با محوریت همین کاراکتر اکران خواهد شد؛ بیوه سیاه یا Black Widow را باید بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) دانست. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) همچنان نقش بلک ویدو را ایفا می‌کند. به عنوان دیگر بازیگران مهم این فیلم باید به فلورنس پیو (Florence Pugh) و دیوید هاربر (David Harbour) اشاره کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

اگرچه اولین تریلر فیلم Black Widow آخرین ماه سال میلادی گذشته منتشر شد، اما تاریخ اکران فیلم بیستم نوامبر (شانزدهم آبان) سال جاری است. گفتنی است در ابتدا قرار بر اکران فیلم در ماه می (اردیبهشت – خرداد) بود، اما شیوع کروناویروس آن را به تعویق انداخت. داستان فیلم بعد از Captain America: Civil War 2016 بوده و طی آن شاهد اجبار ناتاشا رومانوف، بلک ویدو، برای مقابله با گذشته خود هستیم.

از تریلر فیلم Black Widow چه چیزهای دستگیرمان شد؟

بعد از ماجراهای مربوط به فیلم Captain America: Civil War، ناتاشا خود را تنها و وادار به مقابله با توطئه‌های خطرناک پیوند خورده با گذشته‌اش پیدا می‌کند. او تحت تعقیب نیرویی است که به هیچ وجه تا زمین خوردنش متوقف نخواهد شد، به همین دلیل ناتاشا با وجود اجبار برای سر کردن با تنهایی و دوری از اعضای تیم اونجرز، باید دردسرهای زیادی را متحمل شود. بلک ویدو مجبور است تا با گذشته خود به عنوان یک جاسوس و همچنین روابط متلاشی شده‌اش قبل از تبدیل شدن به یک انتقام‌جو (اونجر)، دست و پنجه نرم کند.

کاربران، مارول استودیو را به فیلم‌های ابرقهرمانی آن می‌شناسند. در مجموعه فیلم‌های اونجرز شاهد حضور تعدادی قهرمان، اغلب با نیروهای ماورا‌لطبیعه، هستیم. حال فیلم‌هایی نیز به صورت جداگانه درباره هر یک از شخصیت‌های مهم انتقام‌جو ساخته شده‌اند. به عنوان نمونه فیلم‌هایی جداگانه در رابطه با هالک، کاپیتان آمریکا و ثور وجود دارد.

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی