Difference between Teaser and Trailer 1

تفاوت بین تیزر و تریلر یا آنونس چیست؟

تفاوت بین تیزر و تریلر چیست؟

هنگامی که شما قصد ساخت یک ویدیو برای محصول خود را دارید، ساخت تیزر تبلیغاتی یک راه عالی برای جذب مشتری است. در اینجا شما باید تفاوت تیزر و تریلر را بدانید تا ویدیو تبلیغاتی شما از محصول، مخاطب را تحت تاثیر این ویدیو قرار دهد و با ساخت ادامه قسمت های تیزر یا تریلر تبلیغاتی مشتری ناخوداگاه جذب محصول شما خواهد شود.

حال این محصول یک فیلم سینمایی میتواند باشد یا یک ابزار کار!

دراینجا چند نکته مفید را برای ساخت چنین فیلم هایی برای محصولات وجود دارد:

۴ نوع تیزر که به شما کمک می کند درآمد خود را افزایش دهید.

این ۴ نوع ویدیو مشابه یک تیزر هستند:

  1. تیزر ویدیویی
  2. ویدیو توضیحی
  3. ساخت ویدیو بصورت پرسش و پاسخ
  4. تهیه یک ویدیو از مواردی که شامل محصول می شوند

یک تیزر مجموعه ای از کلیپ ها است. این به ندرت پیش می آید.تیزر معمولا در یکی از جنبه های فیلم تمرکز دارد: یک کاراکتر، رویدادی را روایت می کند.

در ویدیو زیر شما یک تیزر تبلیغاتی را مشاهده می کنید:

 

تریلر Trailer

تریلر خلاصه ای از یک فیلم است. یک تریلر قبل از اینکه پایان فیلم آشکار شود، به پابان می رسد.بصورت عامیانه تبلیغات برای جذب مخاطب در آینده.

استدیو های فیلم متوجه شدند که اگر آنها قبل از پخش سراسری فیلم، تریلر را بصورت گسترده منتشر کنند برای فروش آتی فیلم ها موثرتر خواهد بود.

بعضی ها اصطلاح دیگری برای تریلر به کار می برند و آن “پیش نمایش” می باشد.با این حال هنوز بسیاری به این سبک تبلیغات به عنوان تریلر اشاره می کنند.اکر چه این اصطلاح صحیح از لحاظ تاریخی به منظور نمایش فیلم اصلی نیست.

یک تیزر، معمولا بیش از یک دقیقه نیست، درحالی که پیش نمایش می تواند سه دقیقه باشد.یک تیزر به دو دلیل در فیلم به جزئیات بیشتری می پردازد:

  1. طول آن (مدت زمان)
  2. قبل از نسخه اصلی فیلم ساخته می شود

 Difference between Teaser and Trailer,تفاوت تیزر و تریلر

 

تفاوت کلیدی: تیزر همیشه کمتر از ۱ دقیقه است، گاهی اوقات ۱۳ ثانیه و یا ۵۰ ثانیه.اما یک تریلر میتواند از ۱ دقیقه تا ۳ دقیقه بصورت متغیر باشد.

در یک روز تعطیل شما قصد دارید به سینما بروید تا یک فیلم خوب را تماشا کنید.اما چه فیلمی؟ و یا به یک نمایش تئاتر بروید، اما تو این مورد هم نمی دونید که این نمایش چطوره، و آیا خوشتون میاد از این نمایش یا نه.

حالا نه تنها مشکل شما حل نشده و اضافه هم شده.کدام فیلم یا تئاتر بهتر است؟ چه فیلمی بیشتر ارزش دیدن دارد.با یک جستجو سریع در یوتیوب می توانید تیزر و تریلر یک فیلم را مشاهده کنید.اما تفاوت در چیست؟

تریلر و تیزر هر دو کمپین تبلیغاتی هستند که توسط شرکت ها تولید می شود تا فیلم های خود را تبلیغ کنند. یک تیزر و تریلر ممکن است به نظر مشابه و گیج کننده باشند اما آنها در واقع دو چیز متفاوت هستند.راه اصلی برای جدا کردن این دو موضوع مدت زمان هر یک است.یک تیزر همیشه کمتر از ۱ دقیقه است، و گاهی اوقات ۱۳ یا ۵۰ ثانیه.یک تریلر می تواند از ۱ دقیقه تا ۳ دقیقه باشد.زمان کلی آن قطعا بیشتر از ۱ دقیقه است.

ویدیو زیر یک تریلر تبلیغاتی فیلم می باشد:

 

تفاوت های دیگر این دو نیز شامل جزئیات، طرح، زمان ایجاد و هدف است.بیایید با هدف شروع کنیم.هدف اصلی تیزر این است که مخاطب را کنجکاو کند و آنها را بیشتر جذب فیلم کند.هدف این است که فقط به آنها اجازه دهد تا بدانند که چنین فیلم یا محصولی قرار است در آنها ببینند.شاید ۱ یا ۲ سال قبل از انتشار فیلم و یا زمان کمتری برای یک محصول.

از سوی دیگر، یک تریلر هدف کاملا متفاوتی دارد.یک تریلر به مخاطبان خود چیزهایی درباره فیلم-طرح فیلم، بازیگران، کارگردان و همچنین جزئیات دیگری در مورد فیلم ارائه می دهد.

هر دو، تیزر و تریلر برای یک فیلم و تبلیغ محصول اهمیتی حیاتی دارند.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی