ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

آموزش ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی با گوشی موبایل هوشمند

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی رایگان است. بعد آموزش تولید فیلم و کلیپ در موبایل نرم افزار، برنامه و اپلیکیشن تدوین و ویرایش ویدیو اندروید و آیفون معرفی می‌کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی به جرات بهترین روش برای نمایش کسب و کار خود به گستره‌ای از کاربران است. در بحث تولید محتوا، عقیده بر این است که یک عکس بهتر از هزار کلمه، مفهومی را به مخاطب منتقل می‌کند. حال از این نظر، کارایی یک ویدیوی هر چند کوتاه، از چند هزار عکس بیشتر است. به همین دلیل امروز کسب و کارهای زیادی به اهمیت تولید ویدیوهای تبلیغاتی پی برده و به طور مرتب، محتواهایی برای شناساندن خود به دیگران ایجاد می‌کنند. اگرچه نمی‌توان از اهمیت مشاوره گرفتن و سفارش پروژه به فردی خبره چشم‌پوشی کرد، اما همچنان برخی افراد در پی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی هستند.

پیش از پرداختن به آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی نکته مهمی را یادآور می‌شویم. تولید ویدیوهای تبلیغاتی کار دشواری بوده و برای تولید محتوایی اثرگذار، به تجربه و تجهیزات نیاز دارد. ممکن است به ظاهر با دست کار به شدن برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی، به خاطر عدم نیاز به پرداخت پول به یک سازنده ماهر، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اما این کار به خاطر شدیدا زمان‌بر بودن، شما را از درآمدزایی از طریق تخصص اصلی‌تان دور خواهد کرد!

در ادامه متوجه خواهید شد علاوه بر نیاز به صرف زمان، فیلم برداری حرفه‌ای با هدف تولید ویدیوی تبلیغاتی، در گرو هزینه کردن برای خرید یک سری تجهیزات و همچنین تعدادی نرم افزار است. در صورتی که در پی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی به تعدادی محدود هستید، این هزینه‌ها توجیه اقتصادی ندارند. از طرفی بدون خرید لوازم ضروری، ویدیوی تبلیغاتی به اثری برای دور کردن مشتریان از شما تبدیل خواهد شد!

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

از زمان زمان ظهور گوشی‌های هوشمند تا امروز، دوربین‌ آن‌ها پیشرفت زیادی داشته است. طی دو سال اخیر، گوشی‌سازان تمرکز زیادی روی دوریین محصولات خود داشته و امروز اخباری درباره عرضه گجت‌های اندرویدی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به گوش می‌رسد!

مستندسازان و کارگردان‌های متعددی، در همکاری با شرکت‌های گوشی‌ساز یا به صورت خودجوش، اقدام به فیلم برداری یک سری پروژه با گوشی هوشمند خود کرده‌ و آثاری حرفه‌ای خلق کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد در صورت داشتن تخصص در فیلم برداری و آشنایی با نرم افزارهای ضروری، ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی امکان‌پذیر است.

برای دست پیدا کردن به قسمت‌های مختلف مطلب می‌توانید از فهرست زیر استفاده کنید. با کلیک روی هر عنوان دقیقا به همان قسمت در مطلب ارسال خواهید شد. ابتدا ویدیوی اختصاصی که وب سایت Tzer برای آموزش ساخت تیزر با گوشی آماده کرده است را مشاهده کنید.

توضیحات جامع درباره ساخت فیلم تبلیغاتی با گوشی

تکنیک‌های فیلم برداری برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

در هر صورت اگر هنوز برای ماجراجویی تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی دارید، در این مطلب نحوه انجام این کار را آموزش داده و سپس نرم افزارهایی کاربردی معرفی می‌‌کنیم. پیشتر برای فیلم برداری باید بعد از ضبط ویدیو با یک دوربین، آن را برای ویرایش به کامپیوتر منتقل کرده و سپس در پلتفرم مورد نظر بارگذاری می‌کردیم. امروز به لطف توسعه بی‌شمار نرم افزار ویرایش ویدیو، کار ضبط، ادیت و ارسال طی یک چشم بر هم زدن داخل یک گجت قابل حمل صورت می‌گیرد. صرفه‌جویی در زمان و هزینه دو مزیت بزرگ این کار است.

در صورتی که حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی نکات مهمی را در نظر نگیرید، ویدیویی نامناسب و غیر حرفه‌ای تولید کرده و به جای کسب مشتریان جدید، مشتریان کنونی خود را نیز از دست خواهید داد. در ادامه به نکات کلیدی در رابطه با ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل اشاره می‌کنیم.

خرید میکروفون اکسترنال

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی کیفیت صدا به اندازه کیفیت ویدیو دارای اهمیت است. در صورت ضعیف و پایین بودن حجم صدا، ناامید شدن بیننده از ویدیو قطعی است. افزودن زیرنویس به ویدیو به خاطر ضعیف بودن صدا، مهر تایید شما بر این کاستی بوده و مشکل را بدتر خواهد کرد.

متاسفانه حتی بهترین گوشی‌های پرچمدار مجهز به باکیفیت‌ترین دوربین‌های موبایل نیز فاقد میکروفون‌های قوی برای ضبط ویدیوهای حرفه‌ای هستند. از طرفی حین فیلم برداری در محیطی باز، میکروفون گوشی صداهای مزاحم و غیر ضروری پس‌زمینه را ضبط کرده و صدای ضعیف اصلی را بیش از پیش تخریب می‌کند. بعدا امکان حذف و ویرایش نویز میسر نیست.

اگر هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی تاثیرگذاری روی کاربران است، حتما باید یک میکروفون اکسترنال خریداری کنید. خوشبختانه اغلب آن‌ها قیمت بالایی ندارند، اما به شدت در کیفیت ویدیوهای تولید شده تاثیر خواهند گذاشت. علاوه بر ساخت تیزر، حین فیلم برداری‌های عادی نیز می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه بهترین میکروفون های گوشی موبایل را معرفی می‌کنید. با کلیک روی نام‌ هر یک به صفحه خرید آن منتقل خواهید شد. عکس هر محصول پایین آن قابل مشاهده است.

میکروفون موبایل یقه‌ای آهوجا CTP-10DX

میکروفون موبایل

میکروفون موبایل یقه‌ای DGT1

میکروفون موبایل

میکروفون گوشی یقه‌ای اینوی YW-001

میکروفون گوشی

میکروفون گوشی استودیویی SF-910

میکروفون گوشی

میکروفون گوشی چند جهته ECM-DS70P

میکروفون گوشی

میکروفون کاردیود بویا BY-MM1

میکروفون گوشی

فیلم برداری در حالت افقی

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

برای جلوگیری از زحمت بیهوده حین ویرایش ویدیو و اطمینان از پخش صحیح آن روی تلویزیون و مانیتور، به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی دستگاه را به صورت افقی روی سه پایه قرار بدهید. حین فیلم برداری، مشکل عمودی گرفتن گوشی به خاطر نمایش صحیح آن روی نمایشگر خود دستگاه، مشخص نیست. ایراد در زمان پخش محتوا روی دیگر دستگاه‌ها بروز خواهد کرد.

برای بیننده، ظاهر شدن دو نوار مشکی رنگ ضخیم اطراف فیلم آزاردهنده بوده و حس بدی به وی درباره ویدیو القا خواهد کرد. این یکی از متداول‌ترین اشتباهاتی است که افراد تازه‌ کار حین فیلم برداری با گوشی مرتکب می‌شوند. در تعداد انگشت شماری از گوشی‌های هوشمند راهکاری برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه دوربین گوشی موتورولا موتو وان اکشن حتی در صورت گرفتن آن در دست یا قرار دادن روی سه پایه به صورت عمودی، ویدیوها را افقی ضبط می‌کند.

اگر برای رفع بی‌دقتی در زمان فیلم برداری ویدیو را کراپ کنید، به احتمال زیاد قسمت‌هایی مهم از فریم‌ها حذف خواهند شد. در صورت بی‌توجهی به جهت پخش ویدیو، اجرای آن روی نمایشگرهای افقی همچون تلویزیون و دسکتاپ، یک فاجعه می‌شود!

ثابت نگه داشتن گوشی

اگر تصمیم دارید برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی دستگاه را همینطور عادی، شبیه به زمان گرفتن ویدیویی برای ارسال در استوری اینستاگرام، دست بگیرید، بهتر است از همین ابتدا پروژه را متوقف کنید، چرا که نتیجه نهایی یک فاجعه خواهد بود! در صورت تکان خوردن گوشی، ویدیو با محوشدگی‌هایی در گوشه‌هایی از فریم همراه می‌شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

بدون در نظر گرفتن وجود یا عدم وجود سیستم تثبیت‌کنندگی داخلی در دوربین گوشی، تا جای ممکن از تری‌پاد استفاده کنید. در بازار یک سری سه پایه محکم مخصوص گوشی هوشمند، با قیمت کمتر از ۱۰ دلار، قابل خریداری است. در صورتی که مایل به پرداخت هزینه برای خرید تری‌پاد نبوده یا برای پروژه کنونی آن را غیر ضروری می‌دانید، در زمان فیلم برداری، گوشی را به یک جسم فیزیکی محکم تکیه بدهید. اگر پروژه به گونه‌ای است که حتی تری‌پاد نیز جوابگو نبوده و در زمان فیلم برداری ناچار به حرکت هستید، باید یک گیمبال خریداری کنید.

فریم‌بندی صحیح

بعد از قرار دادن گوشی روی سه پایه به صورت افقی، نوبت به فریم‌بندی می‌رسد. بسته به محیط و نوع سوژه، ممکن است آن را در مرکز یا گوشه فریم قرار بدهید. آن چه در فریم بندی اهمیت دارد، حذف اشیای اضافی است. حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی نباید هیچ شی اضافی داخل فریم وجود داشته باشد. به عنوان نمونه، اگر در گوشه سمت چپ فریم یک سطل زباله قرار گرفته، دوربین را کمی به راست چرخانده و سوژه را نیز در صورت نیاز برای تطابق با وضعیت قرارگیری جدید آن جابه‌جا کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

تصویری بالا نمونه‌ای از فریم‌بندی عالی در یک صحنه فیلم برداری است. در فشردن دکمه رکورد ویدیو روی نمایشگر گوشی عجله نکنید. از داخل صفحه نمایش به خوبی اطراف را نگاه کرده و بهترین قاب‌بندی را داشته باشید. یکی از بدترین اشتباه‌هایی که افراد حین انجام این کار مرتکب می‌شوند، زوم کردن روی سوژه برای کوچکتر کردن قاب تصویر و احتمالا حذف یک سری شی اضافی از چارچوب است.

عدم زوم حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

هیچ چیز بدتر از زوم دیجیتالی کیفیت عکس و مخصوصا ویدیو را خراب نمی‌کند. دوربین اغلب گوشی‌های هوشمند فاقد لنز مخصوص زوم بوده و در صورت بزرگنمایی حین گرفتن عکس یا فیلم با آن‌ها، فقط فریم را کش خواهید داد، بدون این که به تعداد پیکسل‌ها افزوده شود. اگر تصور می‌کنید در زمان ساخت تیزر با موبایل نیاز به زوم دارید، حتما باید یک گوشی هوشمند همچون هواوی پی ۴۰ پرو پلاس یا سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا خریداری کنید. در انتهای همین مطلب گوشه اشاره‌ای به قابلیت‌های آن‌ها می‌کنیم. همچنین در مطالبی جداگانه که لینکشان در انتهای همین پست قرار گرفته، به طور مفصل و تخصصی دوربین آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

پرچمدار سامسونگ و هواوی به ترتیب امکام زوم بدون کاهش کیفیت ۴x و ۱۰x را در اختیارتان قرار می‌دهند، چرا که لنز یکی از سنسورهای دوربین چندگانه آن‌ها پریسکوپی است. در سایر گوشی‌های مجهز به لنز تله فوتو، حداکثر بزرگنمایی اپتیکال ۲x است. حتی اگر یک گوشی مجهز به قابلیت زوم اپتیکال در اختیار دارید، اولویت همیشه نزدیک شدن به سوژه است، مگر این که امکان قدم برداشتن به سمت جلو به خاطر نوع محیط یا احتمال از دست دادن سوژه فراهم نباشد. فراموش نکنید حین زوم، دوربین گوشی از سنسور متفاوتی برای فیلم برداری استفاده می‌کند، سنسوری که کیفیت آن در مقایسه با اصلی کمتر است.

توجه به خراب‌کاری فلاش حین فیلم برداری

به احتمال زیاد تاکنون ویدیوهایی شامل سوژه‌ای با پوست زرد و چشمی قرمز، با پس‌زمینه‌ای بسیار تاریک، دیده‌اید. مقصر ایجاد چنین صحنه بی‌کیفیتی فلاش دوربین گوشی است. فراموش نکنید ضعف در دریافت نور از محیط، به خاطر داشتن سنسورهای کوچک، یکی اصلی‌ترین کاستی‌های دوربین‌های موبایل در مقایسه با بدون آینه، دی اس ال آر یا حتی کامپکت است. با این حال فلاش ال ای دی که به عنوان کمک قرار گرفته است، اغلب به جای کمک به بهبود وضعیت، خراب‌کاری می‌کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی باید توجه ویژه‌ای به نورپردازی داشته باشید، اما در صورت تاریک بودن بیش از اندازه محیط، با خلاقیت، به شیوه‌ای دیگر با منابع نوری مختلف محیط را روشن کنید. تابلوهای نئون نمونه‌ای از بهترین منابع نور برای روشن کردن سوژه و محیط اطراف آن محسوب می‌شوند.

به جای تاباندن فلاش ال ای دی به صورت مستقیم، یک منبع نور همچون لامپ عادی (ترجیحا لامپ ال ای دی) را بالای سر سوژه نگه دارید. قرارگیری منبع نور در پس‌زمینه، پشت سوژه و رو به روی دوربین، به شکل دیگری صحنه را خراب می‌کند. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ساخت فیلم‌های تبلیغاتی حرفه‌ای با گوشی نیازمند تجهیزات و کمی قبول زحمت است! با توجه به قوانین فریم‌بندی صحیح نباید اجازه بدهید لامپی که از بالا آن را نگه داشته‌اید، داخل فریم ویدیو قابل مشاهده باشد.

بهبود وضعیت نور در محیط

یکی از مهم‌ترین ضعف‌های دوربین موبایل در مقایسه با دستگاه‌های اختصاصی تصویربرداری همچون دوربین بدون آینه عدم توانایی برای ثبت عکس و ضبط ویدیوی باکیفیت و بدون نویز در صورت نبود نور کافی در محیط است. دلیل آن، استفاده از سنسورها و لنزهای بسیار کوچک‌تر محسوب می‌شود. به همین دلیل تا جای ممکن باید حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی در محیطی روشن با نور طبیعی کافی فعالیت کنید. فراموش نکنید فلاش هرگز جای نور طبیعی خورشید را پر نمی‌کند. در غیر این صورت ویدیو دارای سایه‌های اضافی و قسمت‌هایی تیره همراه با نویز فراوان خواهد بود.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

در صورتی که به نور طبیعی دسترسی ندارید، لامپ‌های فلوئورسنت را جایگزین کنید. هرگز دوربین را دقیقا رو به روی منبع نور قرار ندهید، وگرنه نوردهی بیش از حد، به شکل دیگری ویدیوی نهایی را خراب می‌کند. در صورتی که اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمندتان دارای قابلیت تنظیم دستی پیکربندی برای فیلم برداری است، وایت بالانس، سرعت شاتر و دیگر عناصر را بسته به وضعیت صحنه دست‌کاری کنید.

بهبود ویدیو با اپلیکیشن‌های موبایل

اپلیکیشن‌های موبایل زیادی برای ویرایش ویدیو توسعه پیدا کرده‌اند. آن‌ها یک ویدیو را از چند جهت ارتقا داده و محصولی باکیفیت‌تر و حرفه‌ای‌تر در مقایسه با ویدیوی خام اولیه در اختیارتان قرار می‌دهند. برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی یک برنامه ادیت معمولی کارایی نداشته و در اصل باید به دنبال یک نرم افزار تدوین باشید. متاسفانه این دسته برنامه‌ها اغلب کاملا پولی بوده یا در صورت داشتن نسخه رایگان، ابزارهای ضروری مورد نیاز ما تنها با خرید نسخه پریمیوم آن‌ها قابل استفاده می‌شود.

بهترین دوربین برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

امروز ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز به دوربین مجهز هستند، اما به منظور تولید فیلم‌های تبلیغاتی به یک دوربین باکیفیت نیاز دارید. دوربینی با توانایی کافی به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای با گوشی در تعداد انگشت‌شماری پرچمدار پیدا می‌شود.

اپل آیفون ۱۱ پرو مکس

بر اساس انتخاب DXOMARK که یکی از معتبرترین مراجع امتیازدهی به دوربین‌های دیجیتال مخصوصا دوربین‌های موبایل به شمار می‌رود، اکنون در زمینه فیلم‌برداری، بهترین دوربین موبایل متعلق به گوشی اپل آیفون۱۱ پرو مکس است.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی آیفون

گوشی‌های هوشمند امروز قادر به ضبط فیلم‌های باکیفیت و رزولوشن بالا هستند. بر اساس سیستم امتیازدهی DXOMARK، گوشی پرچمدار اپل و بهترین دستگاه آی او اسی تا امروز، با داشتن امتیاز ۱۰۲ در بخش فیلم برداری، بهترین گجت موبایل به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی محسوب می‌شود. در تصویر زیر فهرست بقیه گوشی‌های موبایل با بالاترین امتیاز در قسمت ضبط ویدیو ذکر شده است.

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

آیفون ۱۱ پرو مکس یکی از معدود گوشی‌های هوشمند دارای توانایی فیلم برداری HDR است. به لطف این قابلیت، محدوده دینامیکی در ویدیوهای گرفته شده با دوربین آن به شدت بالا است. در نتیجه حتی در صحنه‌های دارای کنتراست بالا و پیچیده، در قسمت‌های بیش از حد روشن و سایه، جزئیات به خوبی ثبت و نمایش داده خواهند شد. مدیریت نحوه دریافت نور در وضعیت‌های مختلف، از آیفون ۱۱ پرو مکس یک دستگاه ایده‌آل برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی می‌سازد.

رندرینگ رنگ بسیار مناسب است. تنها در زمان فیلم برداری در محیط‌های بسته که امکان دریافت نور طبیعی کافی وجود ندارد، وایت بالانس با بی‌ثباتی مواجه خواهد شد. از اهمیت بالا بودن جزئیات در ویدیوهای گرفته شده با پرچمدار سال ۲۰۱۹ اپل مخصوصا حین افزایش رزولوشن به ۴K نباید غافل شد. اگر نور خوبی در محیط وجود داشته باشد، نویز کاملا تحت مدیریت قرار خواهد گرفت.

سیستم فوکوس خودکار آیفون ۱۱ پرو مکس حتی در فیلم برداری به شدت کاربردی است و به خوبی سوژه‌های در حال حرکت را ردیابی می‌کند. سیستم تثبیت‌کنندگی عملکرد مناسبی داشته و تاثیرات منفی ناشی از لرزش دست را به شدت کاهش می‌دهد.

اپل همواره تاکید فراوانی روی قابلیت‌های فیلم برداری دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود داشته است، به همین دلیل در اغلب پروژه‌های ساخت مستند، فیلم‌ کوتاه و فیلم‌ سینمایی با گوشی موبایل، از یک دستگاه آیفون استفاده شده است. از طرفی تمرکز اپل روی بخش فیلم برداری دوربین‌های موبایل خود سبب شده سازندگان لوازم جانبی برای گوشی، محصولات بیشتری برای گجت‌های مجهز به سیستم عامل‌های iOS تولید کنند. برای یک آیفون، بی‌شمار میکروفون اکسترنال، گیمبال، دستگیره نگهدارنده و مخصوصا لنزهای کلیپسی طراحی شده است.

در مقایسه با اندروید، نرم افزارهای ویرایش ویدیوی توسعه یافته برای گوشی‌های آیفون به مراتب پیشرفته‌تر هستند. دلیل این موضوع را در پاراگراف بالا بیان کردیم. پس اگر به طور جدی در پی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی هستید، بهتر است یک گوشی آیفون، در صورت ممکن پرچمدار سال ۲۰۱۹ آن یعنی آیفون ۱۱ پرو مکس، را خریداری کنید. با این کار، نه تنها دوربین موبایلی با قابلیت‌ها و کیفیت بیشتر برای فیلم برداری در اختیار خواهید داشت، بلکه به لطف در دسترس بودن لوازم جانبی و نرم افزارهای ویرایش حرفه‌ای‌تر، پروژه‌های بسیار قوی‌تری تولید می‌کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا

در زمان نگارش مطلب، پرچمدار جدید سامسونگ هنوز معرفی نشده بود. در حال حاضر، سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا مجهز به بهترین دوربین موبایل شناخته شده و رزولوشن و قابلیت‌های بیشتری به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی در اختیارتان قرار می‌دهد. به عنوان نمونه باید به توانایی فیلم برداری در رزولوشن ۸K، توانایی برای گرفتن عکس‌های ۳۳ مگاپیکسلی در زمان فیلم برداری و قابلیت زوم بسیار بالا بدون کاهش کیفیت اشاره کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

به جرات می‌توان گفت دوربین کمتر گوشی هوشمند همچون آیفون ۱۱ پرو مکس قادر به رقابت با سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا است. خوشبختانه به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، در سال ۲۰۲۰ قابلیت فیلم برداری در رزولوشن ۸K به پرچمداران بیشتری اضافه می‌شود. این ویژگی به منظور ساخت فیلم تبلیغاتی با گوشی یک نعمت است. در مطلب «دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا» به طور مفصل و کاملا تخصصی به بررسی این دوربین موبایل پرداختیم.

در صورتی که علاقه‌ای به خرید یک آیفون نداشته و در بین گجت‌های اندرویدی، به دنبال دستگاهی قوی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی هستید، چند مدل را به شما معرفی خواهیم کرد. بد نیست بدانید بعد از اپل، شرکت ال جی بیشترین تمرکز را روی قابلیت‌های فیلم برداری دوربین موبایل گوشی‌های سری V خود دارد. به طور کلی گوشی‌های سری V این شرکت کره‌ای، با تمرکز بر قابلیت‌های مالتی مدیا ساخته می‌شوند.

بهترین دوربین‌های موبایل برای فیلم برداری

  • Xiaomi Mi CC9 Pro Premium Edition
  • Google Pixel 4 / Pixel 4 XL
  • Samsung Galaxy Note 10+ 5G
  • Samsung Galaxy S10 5G
  • +Samsung Gslaxy S10
  • LG V40 ThinQ
  • Google Pixel 3 XL
  • Sony Xperia XZ3
  • Oppo Reno 10x Zoom
  • Sony Xperia 1
  • Xiaomi Mi9

بهترین برنامه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

فیلم برداری با در نظر گرفتن تکنیک‌های بالا تنها یک بخش قضیه است. بعد از ضبط ویدیو، برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل می‌بایست زمان زیادی را برای تدوین و ویرایش صرف کنید. هر چه برنامه قوی‌تری به این منظور در اختیار داشته باشید، خیلی‌ راحت‌تر، یک ویدیوی تبلیغاتی حرفه‌ای‌تر تولید خواهید کرد. اما تعدد نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید و آی او اس انتخاب را دشوار کرده است.

به همین دلیل در این مطلب بهترین مواردی که برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی کارایی بیشتری دارند را معرفی خواهیم کرد. با کلیک روی کلمه Android یا iOS زیر هر عنوان، به صفحه دانلود آن برنامه از گوگل پلی استور یا اپ استور منتقل خواهید شد.

VivaVideo

دانلود برای Android | iOS

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

شاید اپلیکیشن‌های حرفه‌ای‌تر، مجهز به ابزارهای بسیار بیشتر برای تدوین ویدیو در اندروید و آی او اس، وجود داشته باشد، اما کمتر برنامه‌ای به اندازه VivaVideo نزد کاربران محبوب است. هر ابزار ضروری و مورد نیاز به منظور ویرایش تصویر در این نرم افزار در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ برش ویدیو، بیرون کشیدن قسمتی مشخص از فیلم، کراپ ویدیو، ادغام چند فایل ویدیویی، افزودن موزیک، ویرایش فیلم مخصوص اشتراک‌گذاری در یوتیوب و افزودن متن تنها بخشی از قابلیت‌های VivaVideo محسوب می‌شوند.

دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما به منظور استفاده از همه قابلیت‌های آن و مخصوصا حذف واترمارک اپلیکیشن از پایین تیزرهای تبلیغاتی خود باید نسخه پریمیوم نرم افزار را تهیه کنید. وبلاگ نویسان زیادی VivaVideo را به عنوان بهترین نرم افزار ویرایش تصویر رایگان معرفی می‌کنند. اپلیکیشن‌های تدوین و ویرایش دیگری مناسب برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی وجود دارند،‌ اما تماما پولی بوده و فاقد نسخه رایگان هستند.

در صورت خرید نسخه پریمیوم Viva Video، یک برنامه کامل برای تولید فیلم‌های حرفه‌ای و نه صرفا ویرایش و تدوین فیلم، در اختیار خواهید داشت. افراد زیادی بعد از فیلم برداری با گوشی در یک پروژه ساخت فیلم کوتاه، فیلم بلند یا مستند، در مرحله تدوین از نسخه پریمیوم ویوا ویدیو استفاده می‌کنند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی