بازاریابی ویروسی

تیزر تبلیغاتی عالیس از طریق بازاریابی ویروسی محبوب شد

تیزر تبلیغاتی عالیس از جمله محبوب‌ترین آگهی های اخیر محسوب می‌شود. ساخت این ویدیو و فیلم طنز و خنده‌دار سبب افزایش بسیار زیاد فروش نوشیدنی های آلیس شد.

تبلیغ نوشیدنی‌های عالیس در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. اگر در ساخت تیزر تبلیغاتی بتوانید ایده‌ای جذاب، همانند آن چه عالیس از آن استفاده کرد، خلق کنید، این ویدیو درست شبیه به ویروس، از کاربری به کاربر دیگر منتقل خواهد شد.

در بازاریابی ویروسی دیگر نیازی به صرف هزینه برای درخواست از وب سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی یا صفحه‌های اینستاگرامی برای قرار دادن تیزر تبلیغاتی شما نیست، چرا که کاربران آن را رایگان برای یکدیگر ارسال می‌کنند، گویا واقعا یک ویروس شیوع پیدا کرده و افراد آن را به یکدیگر انتقال می‌دهند!

تیزر تبلیغاتی عالیس

استفاده از طنز روشی با بازدهی بالا برای تولید فیلم تبلیغاتی است. همواره تاکید ما بر الهام‌گیری (و نه کپی‌برداری) از نمونه‌های موفق است. به همین دلیل قبل از دریافت سفارشی فیلم تبلیغاتی، به مشتریان خود توصیه می‌کنیم چند مورد از ویدیوهای موفق را مشاهده کنند. این کار حتی در صورت داشتن دیدی کامل نسبت به آن چه می‌خواهید در تیزر تبلیغاتی خود به نمایش بکشید، ضروری است.

شاید بسیاری افراد، تیزر تبلیغاتی عالیس را پسند نکنند. به عقیده برخی، این ویدیو همراه با لودگی و هجو زیاد است، اما منظور ما، لزوما ساخت یک آگهی تبلیغاتی ویدیویی به این شکل نیست. هدف از اشاره به این ویدیو، نحوه دست به دست شدنش بین کاربران به شکل ویروسی است. وقتی بتوانید با خلاقیت، یک ویدیوی جذاب تولید کنید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف به منظور نمایش آن در تلویزیون یا صفحه‌های اینستاگرامی و تلگرامی پربازدید نخواهید بود، چرا که کاربران این ویدیو را رایگان برای شما بین یکدیگر دست به دست می‌کنند!

تیزر تبلیغاتی عالیس

برای ساخت تیزر تبلیغاتی عالیس هزینه زیادی صرف نشد. همچنین بدون در نظر گرفتن سکانس آخر، به افراد زیادی نیاز نداشت. از طرفی صحنه‌پردازی خاصی صورت نگرفت. با این حال بسیار موفق ظاهر شد و توجه زیادی را جلب کرد. این ویدیو یک اصطلاح را باب کرد و بر سر زبان‌ها انداخت و در ادامه، محصولات عالیس را در ذهن کاربران حکاکی کرد.

تهیه شده توسط تیم tzer

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی