تریلر فیلم Bloodshot

دانلود تریلر فیلم Bloodshot 2020 (بلادشات – برافروخته)

تیزر فیلم بلادشات یا همان برافروخته با بازی وین دیزل منتشر شد. تریلر فیلم Bloodshot 2020 به نزدیک شدن به تاریخ اکران این فیلم اشاره می‌کند.

ری گریسون به عنوان یک تفنگدار نیروی دریایی، به همراه همسرش توسط عده‌ای کشته می‌شوند. گروهی از دانشمندان، با استفاده از تکنولوژی نانو، ری گریسون را به زندگی برگردانده و او را تبدیل به یک نیروی شکست‌ناپذیر، قدرتمند و البته قابل کنترل می‌کنند. در تریلر فیلم Bloodshot 2020 بیش از همه حضور وین دیزل، چهره سرشناس مجموعه فیلم‌های The Fast and the Furious جلب توجه می‌کند. ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم خیلی زود در دستور کار قرار گرفت.

این ابر انسان، اکنون در اختیار دانشمندانی که وی را به زندگی برگردانده‌اند قرار دارد. افکار وی توسط آن‌ها کنترل می‌شود، اما بروز یک اتفاق، خاطرات گذشته برای ری تداعی شده و او، اتفاقاتی که در روز حادثه، بر سر وی و همسرش افتاد را به یاد می‌آورد. تلاش این ابر قهرمان برای گرفتن انتقام، ابعاد جدیدتری از قضیه را به رویش باز می‌کند. از طرفی ری گریسون در پی رها شدن از شر کنترل توسط سرپرست دانشمندان است. تریلر فیلم Bloodshot نشان داد وی با افراد زیادی درگیر بوده و مشکل با کشتن قاتل همسرش از بین نمی‌رود.

همانند فیلم‌های بسیار محبوب سری اونجرز، بلادشات نیز بر پایه و اساس انسانی با قدرت‌های ماورایی ساخته شده است. شخصیت‌های این فیلم برگرفته از مجله Valiant Comics هستند. گفته می‌شود Bloodshot 2020 اولین فیلم از یک سری مجموعه محسوب می‌شود، به همین دلیل انتظار داریم در آینده باز هم ادامه پیدا کند و نسخه‌های جدیدتری از آن، همانند دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی، ارائه شود.

از سال ۲۰۱۲ پروژه ساخت فیلم مطرح شد. بازیگر نقش اصلی در آن زمان جرد لتو (Jared Leto) انتخاب شد. بد نیست بدانید جرد لتو بازیگر فیلم جوکر ۲۰۱۶ در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) است. در سال ۲۰۱۸ طبق تصمیم جدید، قرار شد وین دیزل در نقش اصلی ایفای نقش کند. بیشترین سکانس‌های فیلم در آفریقای جنوبی ضبط شده‌اند. تاریخ اکران آن سیزدهم مارس (بیست و سوم اسفند ماه) اعلام شد.

تریلر فیلم Bloodshot 2020

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی