تریلر فیلم فری گای Free Guy 2020

تریلر فیلم فری گای (Free Guy 2020) با بازی رایان رینولدز منتشر شد

تریلر فیلم Free Guy 2020 منتشر شد. تیزر فیلم سینمایی فری گای که لینک دانلود آن در این مطلب قرار گرفته، نشان می‌دهد یکی از خاص‌ترین آثار سال جاری است!

تاریخ اکران فیلم Free Guy سوم جولای ۲۰۲۰ (سیزدهم تیر ماه ۱۳۹۹) اعلام شده است. فری گای یک فیلم علمی – تخیلی، اکشن و در عین حال کمدی است. ادغام این چند ژانر سبب شده محصولی بسیار جالب و هیجان‌انگیز حاصل شود. بر اساس تریلر فیلم فری گای می‌توان به راحتی فهمید با یکی از خاص‌ترین محصولات سال میلادی جاری رو به رو هستیم.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بازیگر نقش اول فیلم است. او یک کارمند بانک است، اما خیلی زود متوجه می‌شود در دنیای یک بازی ویدیوی در حال زندگی بوده و باید در آن، از خود یک قهرمان بسازد. یک بازی دارای جهان باز به نام Free City، قرار است به دست توسعه‌دهندگان آن متوقف شود، اما کارمند بانک مورد اشاره باید هر چه زودتر بازی را ذخیره کرده و جلوی این اتفاق را بگیرد.

بر اساس آن چه از تیزر Free Guy 2020 دریافتیم، Free City ترکیبی از بازی‌های جی تی ای (GTA) و فورتنایت است. رایان رینولدز به عنوان یک کارمند بانک، نقش یکی از کاراکترهای خارج از کنترل بازیکنان را دارد. به عبارتی بازیکنان Free City کنترلی روی وی ندارند. به لطف یک کد جدید که توسط توسعه‌دهندگان به بازی اضافه شده، رایان رینولدز با نام گای (Guy) در بازی، از ویدیو گیم بودن دنیای اطرافش مطلع می‌شود. بعد از این آگاهی او تلاش می‌کند از خود یک قهرمان در این بازی بسازد. هدف اصلی نجات دادت بازی قبل از متوقف شدن آن توسط توسعه‌دهندگان است.

استودیوی ۲۰th Century Studios به عنوان زیر مجموعه‌ای از والت دیزنی، پروژه ساخت این فیلم را بر عهده دارد. ساخت Free Guy 2020 قبل از فروش استودیوی یاد شده به شرکت والت دیزنی آغاز شده بود. فری گای یکی از نخستین فیلم‌هایی است که توسط ۲۰th Century Studios، بعد از قرارگیری زیر چتر والت دیزنی، ساخته شد.

جالب است بدانید رایان رینولدز علاوه بر ایفای نقش به عنوان مهمترین کاراکتر فیلم، یکی از تهیه‌کنندگان آن نیز محسوب می‌شود. ساخت تیزر تبلیغاتی فیلم بلافاصله بعد از شروع پروژه کلید خورد و انتشار پیدا کرد.

این بازیگر آمریکایی در گفتگویی اعلام کرد بعد از فیلم Deadpool و تا پیش از شروع ساخت فیلم Free Guy، در هیچ پروژه فیلم‌سازی به این اندازه غرق نشده بود! تریلر فیلم فری گای نیز نشان می‌دهد او به خوبی در نقشش فرو رفته و این فیلم تبدیل به یکی از بهترین آثار وی در طول فعالیت هنریش خواهد شد.

تریلر فیلم فری گای

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی