جیمز باند No Time to Die

تریلر فیلم جیمز باند No Time to Die 2020

تیزر جیمز باند جدید سال ۲۰۲۰ با نام زمانی برای مردن نیست منتشر شد. تریلر فیلم جیمز باند No Time to Die 2020 نشان داد همچنان دنیل کریگ مامور ۰۰۷ است.

فیلم جیمز باند جدید در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در ابتدا تاریخ اکران فیلم جیمز باند No Time to Die آوریل (فروردین – اردیبهشت) سال آتی اعلام شد، اما با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در سراسر دنیا، قرار است فیلم مامور ۰۰۷ با نام زمانی برای مردن نیست در ماه نوامبر (آبان – آذر) روی پرده سینماها برود.

تریلر فیلم جیمز باند No Time to Die از مدتی پیش منتشر شد. فیلم زمانی برای مردن نیست را باید بیست و پنجمین محصول از سری فیلم‌های جیمز باند دانست. برای پنجمین مرتبه، دنیل کریگ به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد. گفته می‌شود این آخرین حضور وی در این سری فیلم‌ها خواهد بود. بعید می‌دانیم مامور ۰۰۷ در اینجا پایان پیدا کند و سری به پایان برسد، اما با توجه به عادت دیدن دنیل کریگ در نقش جیمز باند برای سال‌های متوالی، قبول فردی دیگر به جای وی دشوار خواهد بود.

تیزر فیلم جیمز باند No Time to Die 2020 نشان می‌دهد فیلم همانند همیشه جذاب و پرحادثه خواهد بود. ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. همانطور که گفتیم زمان اکران فیلم ابتدا ماه آوریل سال میلادی جاری اعلام شد، اما درگیر شدن دنیا با یک بیماری جدید، سبب به تعویض افتادن آن برای حدود هفت ماه شد. فیلم جدید جیمز باند یعنی زمانی برای مردن نیست قرار است ابتدا در کشور انگلستان و سپس ایالات متحده آمریکا روی پرده سینماها برود.

داستان فیلم No Time to Die

داستان درست در ادامه فیلم جیمز باند سال ۲۰۱۵ با نام Spectre ساخته شده است. پنج سال بعد از دستگیری ارنست استاورو بلوفلد (Ernst Stavro Blofeld)، جیمز باند بازنشسته شده و مشغول استراحت در جزایر جامائیکا می‌شود، اما به نظر سرویس‌های اطلاعاتی نمی‌توانند با توجه به خبرگی مامور ۰۰۷ دست از سر وی بردارند! برای همین از او برای حضور در یک ماموریت بسیار مهم درخواست کمک می‌کنند.

جیمز باند که خود را بازنشسته و فارغ از هیاهو تصور می‌کند، با یک دوست قدیمی که به عنوان یک جاسوس CIA ایالات متحده آمریکا مشغول فعالیت است، مواجه می‌شود. یک دانشمند ربوده شده و هر چه زودتر باید وی را پیدا کنند. متاسفانه یک تروریست بسیار خطرناک پشت ماجرای ربوده شدن این دانشمند بوده و دنیا در خطر است.

تیزر فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست»

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی