تریلر بازی های پلی استیشن 5

تریلر بازی های پلی استیشن ۵ – PlayStation 5 منتشر شد

تریلر بازی های پلی استیشن ۵ چند ماه مانده به عرضه آن به بازار منتشر شد. در این مطلب تیزر تبلیغاتی گیم های کنسول پی اس ۵ – PlayStation 5 را مشاهده خواهیم کرد.

اولین تیزر تبلیغاتی پلی استیشن ۵ شش سال بعد از عرضه کنسول سونی با شماره ۴، یک ماه قبل منتشر شد. شرکت Sony از آن چه کاربران به دنبالش بودند اطلاع داشت، به همین دلیل در جریان برگزاری رویدادی آنلاین به منظور معرفی کنسول بازی جدید خود، تریلر بازی های پلی استیشن ۵ را نیز منتشر کرد. ساخت تیزر تبلیغاتی این بازی‌ها که چند سر و گردن از گیم‌های قبلی، از نظر گرافیک، بالاتر قرار دارند، عطش کاربران برای گجت را بالاتر برد!

بر اساس اعلام سازنده، دستگاه جدید از حدود چهار هزار بازی PS4 پشتیبانی می‌کند، اما گیمرها بیشتر به گیم‌های جدید مخصوص کنسول تازه وارد چشم دوخته‌اند. اگر شما نیز جزو این کاربران هستید، با تماشای ویدیوی زیر متوجه خواهید شد باید منتظر چه عناوینی باشید. وب سایت‌های متعددی اقدام به جمع‌آوری تیزر تبلیغاتی بازی های پلی استیشن ۵ کرده‌اند که یکی از بهترین‌ها، حاصل گردآوری وب سایت CNET است. ما نیز از ویدیوی منتشر شده توسط این وب سایت استفاده کردیم.

تریلر بازی های پلی استیشن ۵

اما بد نیست نگاهی به سایر ویژگی‌های پی اس ۵ نیز بیندازیم. این کنسول دارای چه ویژگی‌هایی است و از چه قدرت پردازشی بهره می‌برد؟ برای پی بردن به این سوال بهتر است مشخصات فنی آن را مرور کنیم:

  • پردازنده: مبتنی بر AMD Zen 2 متشکل از ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز (فرکانس متغیر)
  • پردازشگر گرافیکی: مبتنی بر AMD RDNA 2 با توان ۱۰.۲۸ ترافلاپس متشکل از ۳۶ هسته با حداکثر فرکانس ۲.۲۳ گیگاهرتز (فرکانس متغیر)
  • حافظه اصلی: ۱۶ گیگابایت از نوع GDDR6 و ۲۵۶ بیتی با پهنای باند ۴۴۸ گیگابیت بر ثانیه
  • حافظه ذخیره‌سازی: SSD سفارشی با ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت
  • توان عملیاتی IO (ورودی / خروجی): ۵.۵ گیگابایت بر ثانیه (RAW) و ۸-۹ گیگابیت بر ثانیه (فشرده)
  • امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی: بله، از طریق درگاه NVMe SSD
  • حافظه بیرونی: پشتیبانی از هارد اکسترنال HDD (فقط برای اجرای بازی‌های PS4)
  • درایو نوری: ۴K UHD Blu-Ray

به لطف استفاده از سخت افزاری قوی، تریلر بازی های پلی استیشن ۵ که در بالا مشاهده کردید را می‌توانید با نرخ فریمی ۱۲۰ هرتز اجرا کنید! افزایش قابل توجه نرخ فریمی و روان‌تر شدن گیم پلی یکی از مهمترین پیشرفت‌های کنسول PS5 در مقایسه با قبل محسوب می‌شود.

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی