تیزر فیلم Godzilla vs Kong

تیزر فیلم Godzilla vs Kong ؛ تریلر فیلم گودزیلا در برابر کونگ ۲۰۲۰

تریلر فیلم گودزیلا در برابر کونگ یا همان کینگ کونگ منتشر شد. در این مطلب تیزر فیلم Godzilla vs Kong 2020 را تماشا کرده و به زمان پخش آن پی می‌بریم.

فیلم Godzilla vs Kong محصولی دیگر با درون مایه نمایش غول‌های بی‌شاخ و دم است، غول‌هایی که نه تنها جان انسان‌ها، بلکه اساس حیات آن‌ها روی کره زمین را به طور کامل تهدید می‌کنند. تیزر فیلم Godzilla vs Kong نشان می‌دهد این مرتبه تهدید جدی‌تر است.

در فیلم‌های قبلی که تحت عنوان کینگ کونگ و گودزیلا پخش شد، در هر مرتبه یک جانور عظیم‌الجثه و خطرناک در مقابل انسان‌ها ظاهر شد، اما در فیلم سینمایی گودزیلا در برابر کونگ محصول سال ۲۰۲۰، هر دو با هم به جان کره زمین می‌افتند! هر یک از آن‌ها تنها به پیروزی و تبدیل شدن به پادشاه واقعی فکر کرده و اهمیتی به کره زمین و اهالی آن، خوب یا بد، نمی‌دهد.

آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان این فیلم است. تقابل گودزیلا با کونگ را باید ادامه ادغام شده دو فیلم سینمایی Kong: Skull Island (2017) و Godzilla: King of the Monsters (2019) دانست. با در نظر گرفتن همه فیلم‌هایی که تا امروز از ابتدای تاریخ سینما، حول مجور موجودی به نام گودزیلا ساخته شده‌اند، Godzilla vs Kong سی و ششمین مورد محسوب می‌شود. در دنیای کونگ، این دوازهمین فیلم است. نکته دیگر درباره تیزر فیلم Godzilla vs Kong این است که استودیوی هالیوود برای چهارمین مرتبه، به طور کامل یک فیلم پیرامون گودزیلا تولید می‌کند.

اگرچه تیزر فیلم Godzilla vs Kong به تازگی منتشر شده و خود فیلم نیز در انتهای سال ۲۰۲۰ (آبان) پخش خواهد شد، اما ایده اولیه آن به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. شرکت فیلم‌سازی Legendary Entertainment در این سال از هدفش برای تولید یک فیلم سینمایی متشکل از هر دو کاراکتر گودزیلا و کونگ صحبت کرد. در نیمه‌های سال ۲۰۱۷ آدام وینگارد به عنوان کارگردان انتخاب شد. یک سال بعد پروژه کلید خورد. گفتنی است با توجه به زمان زیاد باقی مانده تا پخش فیلم روی پرده‌های سینما انتظار داریم چند تریلر فیلم Godzilla vs Kong به مرور زمان منتشر شود.

تاریخ اکران به طور دقیق بیستم نوامبر ۲۰۲۰ (سی‌ آبان ۱۳۹۹) است. قرار است برخلاف تریلر فیلم گودزیلا در برابر کونگ نسخه اصلی به صورت ۲D و ۳D و همچنین IMAX عرضه شود.

نبرد گودزیلا و کونگ نفس‌گیر خواهد بود

بر اساس دانسته‌های ما تا امروز که اغلب از طریق تیزر فیلم Godzilla vs Kong به دست آمده‌اند، اتفاقاتی به آزاد شدن دو مورد از غول‌آساترین موجودات کل کائنات، که با تلاش زیاد انسان‌ها به بند کشیده‌ شده‌اند، منجر می‌شود. بعد از رها شدن، این دو موجود در مسیر خرابکاری و تهدید حیات انسان‌ها روی کره زمین به یکدیگر برخورد می‌کنند. در هر صورت، جهان فقط می‌تواند یک پادشاه داشته باشد. اما کدام یک تبدیل به کینگ شده و دیگری را به زیر می‌کشد؟

بدون شک هرگز در تریلر فیلم Godzilla vs Kong این موضوع فاش نخواهد شد. به عبارتی تلاش شده در ساخت تیزر تبلیغاتی این فیلم برنده لو نرود. از الان دوست‌داران فیلم‌های پیرامون این دو کاراکتر درباره برنده واقعی خیال‌پرداری می‌کنند. در وب سایت‌های نقد فیلم متعددی گودزیلا به عنوان برنده پیش‌بینی شده است، اما هرگز نباید کونگ را دست کم گرفت! در صورت کسب اطلاعات بیشتر یا انتشار جدیدترین تریلر فیلم گودزیلا در برابر کونگ مطلب را به‌روز خواهیم کرد.

تیزر فیلم Godzilla vs Kong

Download 1080P

Download 1080P

منبع: Youtube

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی