هلی شات در تیزر تبلیغاتی

استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی

هلی شات در تیزر تبلیغاتی به بخشی جدایی ناپذیر از ویدیوهای تبلیغاتی تبدیل شده است. تاثیر تصویربرداری هوایی حین ساخت یک ویدیو و پروژه تبلیغاتی به حدی است که بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند در پروژه نهایی بخشی به صورت هلی شات تصویربرداری شده باشد. اما آیا استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی هزینه ویدیوی نهایی را افزایش خواهد داد؟

استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی

اگر توجه کرده باشید، استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی طی چند سال اخیر بسیار متداولتر شده است. دلیل آن از بین رفتن محدودیت هایی است که پیش از این وجود داشت. پیشتر به منظور تصویربرداری هوایی، یک هلیکوپتر با آن عظمت می‌بایست به پرواز در می‌آمد. این کار علاوه بر افزایش سرسام آور و باورنکردنی هزینه ها محدودیت های قانونی نیز داشت.

اما امروز با استفاده از یک کوآدکوپتر کوچک می‌توان به تصویربرداری هوایی پرداخت. به همین دلیل استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی به ازای پرداخت هزینه های بسیار کمتر در مقایسه با قبل امکان پذیر شده است. اما آیا هر فرد و یا شرکتی می‌تواند بعد از خریداری یک کوآدکوپتر اقدام به ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای برای خود کند؟

دو نکته در اینجا وجود دارد. نخست این که با وجود تعدد مدل های کوآدکوپترها، مدل های حرفه‌ای دارای دوربین‌ های باکیفیت و توانمند قیمت بسیار بالایی دارند، به همین دلیل از نظر اقتصادی، خرید یک کوآدکوپتر بسیار گران قیمت تنها برای یک مرتبه استفاده به منظور فیلم برداری هوایی کار عاقلانه‌ای نیست.

تعرفه هلی شات در تیزر تبلیغاتی

از طرفی دیگر می‌دانیم ساخت تیزر تبلیغاتی نیازمند تجربه زیادی است و یک تیم فاقد تجربه، حتی با داشتن بهترین ابزارها نمی‌تواند پروژه‌ای درخور ارائه کند. اهمیت این موضوع در زمان استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی شدیدا افزایش پیدا می‌کند. شاید ویدیویی که شما به وسیله تصویربرداری هوایی تهیه می‌کنید به خاطر کیفیت بسیار پایین هیچ گونه ارزش پخشی نداشته باشد.

نکته دیگری که استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی را با چالش مواجه می‌کند، تجربه مورد نیاز برای هدایت وسایل فیلم برداری هوایی است. حتی اگر یک شرکت تصمیم بگیرد برای هلی شات در تیزر تبلیغاتی خود، با پرداخت هزینه‌ای زیاد اقدام به خرید یک کوآدکوپتر کند، باز هم به یک فرد باتجربه به منظور کنترل وسیله نیاز خواهد داشت. در این غیر این صورت بعید نیست در نخستین تلاش خود برای پرواز دادن پهپاد آن را با زمین برخورد بدهد!

بر اساس استفاده های متداول از هلی شات در تیزر تبلیغاتی کاربران تصور می‌کنند این کار تنها برای کارخانه های صنعتی دارای محیط های کاری بسیار بزرگ مناسب است، در حالی که سازنده بنابر درخواست مشتری می‌تواند یک سکانس شامل استفاده از هلی شات در تیزر تبلیغاتی را جای بدهد. به همین دلیل هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

هلی شات می‌تواند بخشی از یک ویدیوی تبلغاتی باشد و یا کل تیزر به شیوه فیلم برداری هوایی ضبط شود. همه چیز به هدف شما از ساخت تیزر بستگی خواهد داشت. بهتر است برای گرفتن تصمیمی صحیح به منظور رسیدن به هدف خود بعد از ساخت ویدیوی تبلیغاتی، ابتدا با متخصصان ما تماس گرفته و بعد از دریافت مشاوره های تخصصی تصمیم ‌گیری کنید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی