بهترین برنامه های انیمیشن سازی

بهترین برنامه های انیمیشن سازی برای ساخت تیزر تبلیغاتی

بهترین برنامه های انیمیشن سازی دو بعدی برای کامپیوتر را بشناسید. نرم افزار و اپلیکیشن ایجاد و ساخت انیمیشن را بعد از دانلود برای تولید انیمیشن استفاده کنید.

نرم افزارهای ساخت انیمیشن به محبوبیت زیادی نزد کسب و کارها دست پیدا کرده‌اند، به طوری که مدیران زیادی با هدف انیمیشن سازی به صورت مستمر در کمپین‌های تبلیغاتی، فردی متخصص در این زمینه را استخدام کرده‌اند. در این مطلب با بهترین برنامه های انیمیشن سازی آشنا خواهید شد. ساخت تیزر تبلیغاتی به این روش امروز بیشتر از ویدیوهای عادی طرفدار کسب کرده است.

ویدیو مارکتینگ بر اساس آمار، به شدت پرطرفدار شده است. دلیل رو آوردن به ساخت انیمیشن تبلیغاتی مشخص است؛ نرخ جذب در این نوع محتواها، در مقایسه با محتواهای متنی و تصویری، به شدت بیشتر است. نزدیک به ۹۰ درصد کاربران، بعد از تماشای یک ویدیو و جذب شدن به محصول یا سرویس ارائه شده در آن، ویدیو را با دیگران اشتراک‌گذاری خواهند کرد. اگر با استفاده از بهترین برنامه های انیمیشن سازی یک فیلم جذاب تولید کرده باشید، از طریق بازاریابی ویروسی (دست به دست شدن محتوا به دست کاربران بدون دخالت شما) مشتریان زیادی به دست خواهید آورد.

نزدیک به ۷۰ درصد بازاریاب‌های دیجیتالی عقیده دارند محتواهای ویدیویی، بهترین ابزار به منظور جذب مشتری تلقی می‌شوند. به عنوان یک بیزینس، باید با در نظر گرفتن اهمیت بالای استفاده از محتواهای ویدیویی در بازاریابی، زودتر وارد عمل شوید. بد نیست به نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک نیز نگاهی بیندازید.

برای شروع می‌توانید یکی از آموزش‌های زیر را خریداری کنید. آ‌ن‌ها قیمت مناسبی داشته و شما را برای شروع کار آماده می‌کنند. با کلیک روی نام هر یک به صفحه خرید ارسال خواهید شد.

معرفی و دانلود بهترین برنامه های انیمیشن سازی

دو روش وجود دارد؛ باید پروژه را به دست یک شرکت خبره بسپارید. نمونه کارهای وب سایت Tzer نشان می‌دهد در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن و موشن گرافیک عملکرد بسیار خوبی داشته و مشتریان را کاملا راضی نگه داشته است. به همین دلیل می‌توانید با خیالی راحت، پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

روش دیگر، یادگیری نحوه کار با نرم افزارهای ساخت انیمیشن است. البته این کار به ملزوماتی نیاز داشته و به همین راحتی نیست. پیشنهاد می‌کنیم وقتتان را در حرفه اصلی خود صرف کرده و کار را به کاردان بسپارید! مطمئن باشید سود این کار، از صرفه‌جویی جزئی که با انیمیشن سازی توسط خود خواهید داشت، بسیار بیشتر است. در هر صورت، در ادامه، بهترین برنامه های ساخت انیمیشن را معرفی خواهیم کرد. به وسیله کلیک روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن یا به وب سایت اختصاصی توسعه‌دهنده منتقل خواهید شد.

DP Animation Maker

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

یکی از بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی DP Animation Maker بوده و به کاربر اجازه می‌دهد یک سری تصویر را به انیمیشن‌هایی جذاب تبدیل کند. به همین دلیل کار با آن برای تازه واردها راحت‌تر خواهد بود. بعد از معرفی عکس‌ها می‌توان یک سری افکت ویژه به ویدیو افزود و جذابیت آن را افزایش داد. تعدادی ابزار بسیار قدرتمند نظیر موارد زیر، در DP Animation Maker به عنوان یکی از بهترین برنامه های انیمیشن سازی وجود دارند:

  • Smart Animation Brushes: با این ابزارها نقاشی‌هایی روی یک عکس انجام داده و تصویری از آب، آتش یا نور را تبدیل به انیمیشن‌هایی جذاب کنید.
  • Morphing/Deformation Brushes: این دسته ابزارها اجازه می‌دهند یک سری چرخش یا حرکات مواج ایجاد کرده و با افزودن انواع حرکات دلخواه به عکس‌های ثابت، آن‌ها را به حرکت در بیاورید.

کتابخانه‌ای از تعداد زیادی انیمیشن در این برنامه در اختیارتان قرار دارد. می‌توانید از آن‌ها الگوبرداری کرده یا با پروژه کنونی خود ادغام کنید. در مقایسه با سایر نرم افزارهای ساخت انیمیشن DP Animation Maker بیشتر برای تولید سریع با استفاده از یک سری عناصر موجود کاربرد دارد. به همین دلیل کسب و کارهای زیادی از آن استفاده می‌کند. به این ترتیب بدون نیاز به داشتن دانش زیاد در زمینه انیمیشن سازی، بدون نیاز به صرف زمان زیاد، ویدیوهایی برای کمپین‌های تبلیغاتی خود ایجاد خواهید کرد.

این برنامه برای ساخت ویدیوها و پس‌زمینه‌های انیمیشنی، تولید عکس‌های انیمیشنی برای محصولات چند رسانه‌ای، ایجاد مقدمه‌های معرفی برای بازی‌ها و دیگر محصولات نرم افزاری، ساخت موزیک ویدیو و تولید ویدیو برای یوتیوب کاربرد دارد.

Animaker

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

Animaker نیز از جمله بهترین برنامه های انیمیشن سازی بوده و کاربرد آن همانند بسیاری از نرم افزارها محدود به تفریح و سرگرمی نیست، بلکه بیزینس‌ها از آن برای تولید محتواهای ویدیویی به منظور بازاریابی استفاده می‌کنند. Animaker متشکل از شش استایل ویدیویی محبوب است. می‌توان برای رسیدن به موارد دلخواه، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرد.

روی هم رفته با استفاده از این نرم افزار ساخت انیمیشن قادر به تولید ۷۲۰ نوع انیمیشن ویدیویی مختلف خواهید بود. به همین دلیل می‌توان گفت هیچ محدودیتی در کار با آن وجود نداشته و در زمره مجهز‌ترین، کامل‌ترین و بهترین برنامه های انیمیشن سازی قرار می‌گیرد.

به عنوان شش ابزار بسیار مهم آن باید به Animaker for 2D ،Animaker for 2.5D ،Animaker for Handcraft Animaker for Infographics ،Animaker for Whiteboard و Animaker for Typography اشاره کرد. این موارد نشان می‌دهند استفاده از آن در مقایسه با DP Animation Maker دشوارتر بوده و به صرف زمان بیشتری نیاز دارد. در صورتی که نمی‌خواهید برای یادگیری کار با برنامه های ساخت انیمیشن زمان زیادی صرف کنید، یکی دیگر از گزینه‌های این لیست را انتخاب کنید.

ظرفیت Animaker از چیزی که تصور می‌کنید بالاتر است. در صورتی که به خوبی نحوه کار با آن را یاد بگیرید، انیمیشن‌های ویدیویی در سطح محتواهای تولید شده توسط استودیوهای مجهز خواهید ساخت. به همین دلیل کسب و کارهایی که سرمایه‌ زیادی برای بازاریابی کنار گذاشته‌اند، برای ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشنی متخصصانی مسلط به Animaker استخدام می‌کنند.

در وب سایت این برنامه، شعار توسعه‌دهنده «نه گفتن به استودیوهای بزرگ» (Say NO to big studios) اعلام شده است، به این معنی که کاربران به وسیله یکی از بهترین برنامه های انیمیشن سازی قادر به تولید محتواهایی همرده با نمونه‌های تولید شده در استودیوهای بزرگ خواهند بود.

PowToon

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

با PowToon می‌توانید ویدیوها و پرزنتیشن‌های (ارائه‌های) بسیار حرفه‌ای و خلاقانه تولید کنید. این ویدیوها و ارائه‌ها در ادامه به منظور بازاریابی برای کسب و کار شما کاربرد خواهند داشت. نکته‌ای بسیار مهم درباره PowToon در مقایسه با بهترین برنامه های انیمیشن سازی فراهم کردن بستری به منظور تولید محتواهایی با کیفیت بسیار بالا است. به لطف آن‌ها، تماشاچیان بیشتری جذب کرده و این افراد را تبدیل به مشتریان خود خواهید کرد.

اگر در محل کارتان، به عنوان یک سازنده انیمیشن، در پی جلب توجه مسئول بالا دست یا مدیر کل هستید، یکی از بهترین ایده‌ها یادگیری استفاده از PowToon محسوب می‌شود. این جزو بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن بوده و ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف انیمیشن سازی دارد. از جمله کاربردهای بسیار زیاد آن بحث آموزش است، به طوری که تولیدکنندگان محتوای زیادی از برنامه نام برده به منظور ساخت ویدیوهای آموزشی بهره می‌برند.

افرادی که به جای مقاصدی بیزینسی، برای اهداف شخصی یا تفریحی به استفاده از بهترین برنامه های انیمیشن سازی رو آورده‌اند، اغلب PowToon را انتخاب می‌کنند. یادگیری آن در مقایسه با برخی نرم افزارهای انیمیشن سازی همچون Animaker راحت‌تر بوده و به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای شروع کار محسوب می‌شوند.

برای کسب و کارهایی که باید خیلی زود یک سری انیمیشن ویدیویی برای کمپین‌های تبلیغاتی‌شان تولید کنند، این برنامه همچنان انتخابی ایده‌آلی است. قالب‌ها و طرح‌های آماده فراوانی داخل نرم افزار وجود دارند، به طوری که در کمتر از ۳۰ دقیقه قادر به ساخت یک ویدیو خواهید بود.

Bannerflow

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

یکی از محبوب‌ترین و بهترین برنامه های انیمیشن سازی Bannerflow است، چرا که به همه اجازه می‌دهد بدون نیاز به یادگیری کدنویسی، بنرهای تبلیغاتی به زبان HTML ایجاد کنند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع و بدون نیاز به صرف زمان، بنرهای تبلیغاتی برای وب سایت خود ایجاد کنید. این بنرها می‌توانند ویدیویی یا چندرسانه‌ای باشند. نیازی به یادگیری اچ‌تی‌ام‌ال وجود نداشته و فقط باید نحوه کار با سیستم درگ اند دراپ برنامه را فرا بگیرید.

در ادامه، هر چه شما تولید می‌کنید، به زبان HTML برگردانده می‌شود، به همین دلیل در بین نرم افزارهای ساخت انیمیشن بیشتر به منظور تولید محتوا روی صفحه‌های وب کاربرد دارد. خوشبختانه همه کدهای ایجاد شده رسپانسیو بوده و برای نمایش صحیح روی همه نوع دستگاه بهینه‌سازی شده‌اند.

Bannerflow دارای ویژگی‌های ترجمه و مقیاس‌گذاری است، به همین دلیل ایجاد نسخه‌هایی جایگزین برای یک بنر به منظور مخاطب قرار دادن کاربران مختلف، کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. اگر نیازی به استفاده از حرفه‌ای‌ترین برنامه های انیمیشن سازی نداشته و روی سرعت، به جای ایجاد ویدیوهایی بسیار حرفه‌ای، تاکید بیشتری دارید، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها است. با استفاده از آن به طور مستمر برای کمپین تبلیغاتی خود محتواهایی تولید کنید.

اپلیکیشن Bannerflow اجازه می‌دهد تنها با چند کلیک، بنر خود را در نزدیک به ۱۰۰ شبکه مختلف اشتراک‌گذاری کرده و به دید کاربران بیشتری برسید. با در نظر گرفتن این قابلیت، توانایی برای اشتراک‌گذاری محتواها در شبکه‌های اجتماعی معمولی بدیهی است. برای کار با برنامه نیازی به کپی / پیست کردن هیچ گونه تگی وجود نداشته و احتیاجی به آپلود کردن فایل نیست.

از جمله ویژگی‌های بسیار کاربردی که Bannerflow را به یکی از بهترین برنامه های انیمیشن سازی تبدیل کرده، توانایی ویرایش بنر در هر زمان بدون نیاز به انتشار مجدد آن است. به عبارتی می‌توانید محتواهای ویدیویی و چندرسانه‌ای خود را بدون اجبار به حذف و ارسال مجدد، ویرایش کنید.

توسعه‌دهنده، اسم کامل برنامه را Bannerflow Banner Builder قرار داده است. اگر فقط به دنبال ساخت بنرهای انیمیشنی برای وب سایت خود یا هر صفحه وب دیگری بوده و نیازی به بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن ندارید، این برنامه بهترین دوست شما خواهد بود. برنامه به صورت مستمر آپدیت شده و ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود.

GoAnimate

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

مجددا با یکی دیگری از بهترین برنامه های انیمیشن سازی برای تولید محتواهایی حرفه‌ای رو به رو هستیم. کسب و کارهایی برای تولید ویدیوهای تبلیغاتی به سراغ GoAnimate می‌روند که در پی ساخت انیمیشن‌های دو بعدی برای اشتراک‌گذاری آن‌ها در تلویزیون یا دیگر رسانه‌های پربازدید همچون آپارات و یوتیوب هستند. یکی از نکات جذاب درباره GoAnimate در مقایسه با بیشتر نرم افزارهای ساخت انیمیشن حرفه‌ای یادگیری سریع کار با آن است؛ طی کم تر از پنج دقیق اولیه ویدیوی تبلیغاتی خود را خواهید ساخت!

یکی دیگر از تفاوت‌های آن در مقایسه با اپلیکیشن‌های رده بالای در سطح آن، عدم نیاز به اتصال به اینترنت به شمار می‌رود. در توسعه آن، هدف روی کمک به کاربران برای اتکا به خود به منظور ساخت انیمیشن بوده است، به همین دلیل به بودجه زیاد یا تیمی متشکل از چند انیمیشن‌ساز نیاز ندارید. از طرفی برای کسب و کارهای نیازمند تولید انیمیشن‌های تبلیغاتی، ابزارهایی کافی وجود داشته و نیاز به استفاده از سایر برنامه های انیمیشن سازی از بین می‌برد.

به عبارتی برای آن دسته از کسب و کارهایی که به استقلال در ساخت انیمیشن برای کمپین‌های تبلیغاتی خود بدون نیاز به صرف بودجه و زمان زیاد در کنار استخدام یک یا چند فرد تاکید دارند، GoAnimate یکی از بهترین‌ها است، چرا که با وجود عدم نیاز به سپری کردن زمان زیاد برای یادگیری نحوه استفاده از آن، قادر به تولید انیمیشن‌های ویدیویی حرفه‌ای خواهید بود.

برای درک بهتر آسودگی کار با GoAnimate، به عنوان نمونه، به وسیله چند کلیک ساده و چند درگ اند دراپ ساده قادر به افزوده یک کاراکتر یا تغییر دادن پس‌زمینه خواهید بود. کاراکترهای شما صوت داشته و حرکت لب آن‌ها به صورت خودکار همگام می‌شود. همچنین قادر به افزودن صدا به پس‌زمینه خواهید بود. توسعه‌دهنده به کاربران هشدار داده استفاده از GoAnimate اعتیاد‌آور است، به طوری که شما را به تولید بیشتر و بیشتر محتواهای انیمیشنی تشویق می‌کند! دلیل این امر را باید آسان‌تر بودن استفاده از آن در مقایسه با بهترین برنامه های انیمیشن سازی دانست.

Animatron Studio

بهترین برنامه های انیمیشن سازی

از جمله بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی برای کسب و کارها، به روشی جذاب و کارآمد، Animatron Studio است. ساخت ویدیوهای تشریح‌کننده (برای توضیح نحوه استفاده از وب سایت، چگونگی استفاده از محصولات یا نحوه دریافت خدمات شما)، طراحی بنرهای مبتنی بر HTML5 و تولید انیمیشن به همراه ایجاد ارائه‌های حرفه‌ای از جمله کاربردهای آن به شمار می‌روند. به عبارتی در مقایسه با بهترین برنامه های انیمیشن سازی که تا اینجا معرفی کردیم، Animatron Studio کاربردهای وسیع‌تری دارد.

این نرم افزار انیمیشن سازی برای بیزینس‌ها و مخصوصا استارتاپ‌ها بسیار کاربردی است. با توجه به فراهم بودن امکان استفاده از آن برای تولید محتواهای مختلف، از روش‌های گوناگون کاربران زیادی را جذب خواهید کرد. مخصوصا وب سایت‌های فروشگاهی و بیزینس‌های تولیدکننده محصولات مختلف می‌توانند به وسیله ساخت انیمیشن‌هایی برای توضیح درباره اجناس خود، جلب توجه بالایی داشته باشند. این ویدیوها در صورت جذاب بودن، به صورت ویروسی بین کاربران دست به دست خواهند شد.

از جمله دلایلی که سبب شده به جای بقیه برنامه های ساخت انیمیشن بیزینس‌ها بیشتر به Animatron Studio رو بیاورند، وجود کتابخانه‌ای غنی در آن محسوب می‌شود، به طوری که نزدیک به ۵۰۰ هزار کلیپ، عکس و فایل‌های صوتی مختلف را شامل می‌شود. حدود ۲۰۰ مجموعه از انیمیشن‌های گوناگون در این کتابخانه وجود دارد. از طریق دست‌کاری آن‌ها، به همراه افزودن یک سری ویدیو و عکس از بین فایل‌های موجود، خیلی سریع قادر به ساخت انیمیشن برای کمپین تبلیغاتی خود خواهید بود. برای دوست‌داران ساخت وایت بورد انیمیشن، زمینه فراهم است. در ویدیوی زیر منظور از وایت بورد انیمیشن را متوجه شده و با سایر انواع انیمیشن‌های تبلیغاتی نیز آشنا خواهید شد.

صرفه‌جویی شدید در هزینه‌ها به منظور تولید مستمر انیمیشن‌های ویدیوی در کمپین‌های تبلیغاتی، از جمله مزیت‌های استفاده از Animatron Studio به شمار می‌رود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی ارزشمند، که کاربران را به اشتراک‌گذاری تشویق می‌کنند، تولید کنید. تعداد زیادی کاراکتر، تصویر پس‌زمینه و دیگر عناصر در اختیارتان قرار دارند.

تعداد زیادی قالب اینفوگرافیک ایجاد شده است تا از آن‌ها برای ساخت اینفوگرافیک، به منظور نمایش اطلاعاتی جامع و در عین حال خلاصه درباره کسب و کارتان استفاده کنید. علاوه بر فایل‌های موجود و پیش‌فرض، امکان استفاده از تصاویر، ویدیوها، گرافیک‌ها و فایل‌های صوتی ذخیره شده در سیستم کامپیوتری شما نیز وجود دارد. در انتها می‌‌توانید از انیمیشن یا بنر ساخته شده، در فرمت دلخواه خروجی گرفته و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: windowsreport

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی