ویدئو مارکتینگ امروز یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش میزان بازدهی در کسب و کارهای مختلف است. با ساخت تیزر تبلیغاتی و بهره بردن از ویدیو مارکتینگ میتوان به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کرد که مهمترین آنها افزایش میزان مخاطبان و در نهایت افزایش سودآوری است.
تیزر تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات جدیدتری محسوب شده و هنوز تمامی شرکت ها به استفاده از آن رو نیاوردهاند، به همین دلیل در نظر مخاطبان خاصتر به نظر میرسد. اصلی ترین دلیل افزایش درخواست ها برای ساخت تیزر تبلیغاتی و سپس استفاده از ترفندهای ویدیو مارکتینگ افزایش بینظیر محبوبیت شبکه های اجتکاعی است. حضور فراگیر کاربران در این محیط ها سبب شده شرکت ها، آنها را به عنوان یکی از بهترین بسترها به منظور تبلیغات ببینند.
مزایای ویدئو مارکتینگ
بر اساس یک ضرب المثل نه چندان قدیمی، یک تصور میتواند بهتر از هزاران کلمه گویای یک موضوع باشد. همین تفاوت بین ویدیو و تصویر وجود دارد، با این تفاوت که دهها هزار عکس نیز قادر نیستند به اندازه یک موشن گرافیک یک دقیقهای مفهومی را به مخاطب منتقل کنند.
درون تیزر تبلیغاتی دو عنصر بسیار مهم وجود دارد که تبلیغاتی تصویری و بنری و مخصوصا تبلیغاتی متنی فاقد آن هستند. پویایی عناصر و وجود صدا سبب میشود تاثیرگذاری ویدئو مارکتینگ بر روی مخاطب چند صد برابر شود که به معنی افزایش احتمال جذب آن است.
کاربران امروز به شبکه های اجتماعی مبتنی بر مالتی مدیا روی خوشتری نشان میدهند، به این معنی که استفاده از محتواهای چندرسانهای تاثیر بهتری بر روی آنها داشته و ویدئو مارکتینگ بهتر از سایر روش ها آنها را به سمت یک کسب و کار جذب میکند. به عنوان نمونه باید به محبوبیت باورنکردنی اینستاگرام اشاره کنیم، چرا که برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، کاملا مبتنی بر فایل های چندرسانهای بوده و تاکیدی بر روی متن ندارد.
استفاده از ویدیو مارکتینگ در تبلیغات
بعد از تولید مطلب به منظور تبلیغات، تنها میتوانید آن را در برخی وب سایت ها به منظور جذب مخاطب قرار داد. تصویر نیز با وجود داشتن پتانسیل تبلیغاتی بیشتر، همچنان نمیتواند در همه جا به صورت فراگیر قرار بگیرد. اما مزیت تیزر تبلیغاتی امکان استفاده چندگانه از آن است، به این معنی که میتوان از آن به منظور تبلیغ در تلویزیون، در شبکه های اجتماعی، در بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین در وب سایت ها استفاده کرد.
ویدئو مارکتینگ به همین دلیل بیشترین پتانسیل تبلیغاتی را دارد، پس میتوان از آن به شیوهای گستردهتر از بقیه روش ها بهره برد. از طرفی دیگر به تاثیرگذاری بیشتر تیزر تبلیغاتی بر روی مخاطب در مقایسه با عکس و متن پی بردهایم که میتواند دلیل دیگری برای تشویق به استفاده از ویدئو مارکتینگ باشد.
ویدئو مارکتینگ این مزیت را دارد که در پهنه گستردهتری مورد استفاده قرار بگیرد. اگر یک ویدیوی فاقد صدا بسازید، خواهید توانست آن را در سراسر دنیا پخش کنید که به معنی امکان جذب مشتریانی از سراسر دنیا برای شما است. البته میتوان پا را فراتر گذاشت و نسخه هایی مختلف از ویدیو و دارای صداگذاری به زبان های مختلف ایجاد کرد. با پیروی از چنین ترفندهایی میتوان مطمئن شد انبوهی از مشتریان جدید به سمت ما سرازیر خواهند شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روال ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع روش های ویدئو مارکتینگ با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از بررسی نیازها شما، پروژهای مناسب با مشورت مشتری تعریف کرده و کار ساخت را آغاز میکنند. با توجه به تجربه زیاد تیم ما و تکیه بر پروژه های موفق انجام شده میتوان مطمئن بود یک تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار ایجاد خواهد شد.
نظری دهید