۴ روش برای تبلیغ موفق غرفه نمایشگاه

در کسب و کار خود بی تفاوت نباشیم: بی تفاوتی می تواند کار موفق شما را با شکست مواجه کند. از گذشته تا کنون بازاریابی یکی از اصلی ترین راه های معرفی و در نهایت موفقیت کسب و کار بوده. بازاریابی همواره روش های مختلفی داشته که به مرور زمان این روش ها تغییر کرده و به روز شده اند. نکته مهم در بازاریابی امروز داشتن سلاحی پرقدرت و مخفی به نام تکنولوژی است.

بیایید ۵ روش مختلف بازاریابی را به سبک تکنولوژی بررسی کنیم که شما می توانید کار خود را در آن گسترش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید:

۱- ایمیل مارکتینگ.

در سال ۲۰۱۷ نمایشگاهی در مورد کسب و کار شرکت ها برگزار شد که کارشناسان آماری از این نمایشگاه گرفتند که نشان میدهد %۵۲ شرکت ها و سازمان ها به سمت هدفمند کردن ایمیل های خود رفته اند. چندین ارائه دهنده ایمیل مانند Real Magnet , informz و Highroad Solutions می توانند مثال خوبی برای کمک به این روش بازاریابی باشند. تحقیقات نشان داده که فرستادن ایمیل برای دیگران و مکالمه ایمیلی تاثیر خاص و مستقیمی بر روی افراد میگذارد و بر همین اساس اگر پیام هایی که شما در ایمیل برای اشخاص ارسال میکنید هدفمند باشد و بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید مطمئن باشید که نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد.

۲- رسانه های اجتماعی (Social Media).

رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین و قوی ترین راه برای ایجاد شهرت، آگاهی و اطلاعات دادن است. رسانه هایی مانند Hoot Suite و Tweet Deck به شما این مکان را میدهد یک متن، ویدیو و یا حتی یک فایل صوتی را به چندین کانال و رسانه های اجتماعی ارسال کنید. InGo به صورت خودکار اطلاعاتی که شما در اختیارش قرار می دهید را بر اساس مشخصات رسانه های اجتماعی که به ان مرتبط است به اشتراک می گذارد و اطلاعات و تبلیغات شما را به یک خوراک خبری خوب تبدیل میکند. همچنین شما می توانید با استفاده از این روش حتی دعوت نامه های شخصی خودتان را برای دوستانتان در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنید. Adwords راهی است  که با هدف قرار دادن آن به وسیله شبکه های اجتماعی میتوانید به موفقیت برسید.

promote the exhibit booth-ساخت تیزر نمایشگاه

۳- غرفه داشتن در نمایشگاه را جدی بگیرید.

در تمامی نمایشگاه هایی که برگذار می شود، شرکت های بزرگ که حتی برندشان در کل دنیا شناخته شده است سعی میکنند صاحب یک غرفه باشند. پس داشتن یک غرفه از اصلی ترین راه های بازاریابی است زیرا علاوه بر مردم عادی تمامی افراد شرکت ها و نهاد های مرتبط با آن نمایشگاه سعی میکنند که حضور داشته باشند و از غرفه ها بازدید کنند. شما با داشتن یک غرفه در نمایشگاه میتوانید که تمامی راه های بازاریابی را مانند ایمیل، ادرس شبکه های اجتماعی، مکان ثابت شرکت خود و… را به صورت حضوری در اختیار دیگران قرار دهید و به معرفی کار خود بپردازید که همانطور که گفته شد میتواند این کار رشدی قابل توجه در کسب و کار شما داشته باشد.

۴- فراموش نکنید که ساخت تیزر نمایشگاهی تاثیری بیش از هزاران کلمه دارد.

در واقع شما میتوانید با ساخت و پخش یک تیزر نمایشگاهی از معرفی کار خود در صفحات خودتان و یا حتی صفحات مختلف آمار شهرت خود را تا %۸۰ افزایش دهید و این خیلی دور از ذهن نیست. در اینجا ابزار های آسان را برای ساخت یک کلیپ نمایشگاهی بررسی میکنیم:

Adobe Premiere به شما این اجازه رو می دهد که بر روی گوشی خود به ویرایش ویدیو بپردازید. شما در اینجا میتوانید عناوین دلخواه خود را اضافه کنید، تنظیمات نور را انجام دهید و همگام سازی با موسیقی را تنظیم کنید.

Filmic به شما این امکان را میدهد که به کم یا زیاد بودن زمان فیلم و موارد دیگر بپردازید.

IMovie درست مثل نرم افزار iMovie کامل عمل میکند. با iMovie شما میتوانید فیلتر های رنگی گوناگونی به آن اضافه کنید.

Videorama به شما این امکان را میدهد که با گوشی خود جلوه های ویژه ای به ویدیو اضافه کنید.

چند نکته برای داشتن یک تیزر تیزر نمایشگاهی خوب: ویدیو خود را تا مدت زمان یک دقیقه و یا کمتر بسازید، از موسیقی ای استفاده کنید که باعث ایجاد هیجان در ویدیو شود، ویدیو خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی، ایمیل و یا وبسایت خود تبلیغ کنید و در نهایت سعی کنید لوگوی خود را در گوشه ای از تصویر از ابتدا تا انتهای ویدیو جای بدید.

مطمئن باشید که اگر از این ۴ روش به خوبی در بازاریابی خود استفاده کنید نهایتا از نتیجه، بسیار سر بلند و خوشنود خواهید شد.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی