استفاده از موشن گرافیک در تبلیغات

4 دلیل استفاده از انیمیشن تبلیغاتی درکسب و کار

اگر به دنبال ایجاد محتوای جذاب هستید که مخاطبان مورد نظر خود را مجبور به واکنش کند، سفارش یک موشن گرافیک یا انیمیشن تبلیغاتی قطعا مناسب شما خواهد بود.

با این روش جذاب و مختصر توانایی و پیام برند خود را در قالب یک انیمیشن بیان کنید ، جای تعجب نیست که این نوع ارتباطات تبدیل به یکی از بزرگترین روند تبلیغات در فضای دیجیتال شده است.

سریع و موثر ارتباط برقرار کنید

90٪ از اطلاعاتی که به مغز ما منتقل می شود بصری است و می تواند 60،000 بار سریعتر از متن پردازش شود، ساخت ویدیو تبلیغاتی بسیار موثر تر از صحبت کردن با مخاطبان مورد نظر خود برای متقاعد کردن همکاری با شما است.

بسته به پیامی که میخواهید به مصرف کنندگان خود برسانید، ممکن است بخواهید یک ویدیو را برای ایجاد یک اینفوگرافیک متحرک در نظر بگیرید. این نه تنها باعث انتقال سریع و راحت تر اطلاعات شما می شود، بلکه از قالب تکراری و یکنواخت در تبلیغات خود خارج خواهید شد.

با نمایش پیام خود در این قالب، شما می توانید توجه مخاطبان خود را در هر قسمت که می خواهید متمرکز کنید و تحلیل های خود را مورد بررسی قرار دهید. سپس می توانید دیدگاه خودتان را با استفاده از یک تکنیک های ویدیویی و افکت صوتی در قسمت های مختلف ویدیو اضافه کنید.

هر مفهومی را به زندگی منتقل کنید

یکی دیگر از مزایای موشن گرافیک این است که شما قادر به ارائه یک مفهوم جدید به زندگی بدون هیچ محدودیتی خواهید بود. موشن گرافیک به شما اجازه می دهد یک روش خلاق و بصری را برای بحث در مورد یک مفهوم که ممکن است نمایش آن در زندگی واقعی غیر ممکن یا بسیار گران باشد، با کمترین هزینه به نمایش بگذارید.

در اینجا پتانسیل و قدرت توضیح یک انیمیشن تبلیغاتی دوبعدی که برای شرکت Spotify ساخته شده است را می بینیم:

مقرون به صرفه

ساخت فیلم تبلیغاتی رئال در مقابل با ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی بسیار زمان بر و پر هزینه تر خواهد بود. زیرا هزینه بازیگران، لوکیشن و از آن مهمتر هزینه عوامل و تجهیزات فیلمبرداری ارزان نیست. موشن گرافیک تبلیغاتی برای اصلاح زمان کمتری نسبت به یک فیلم تبلیغاتی می برد که ممکن است نیاز به فیلمبرداری مجدد داشته باشد.

برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود در ساخت یک موشن گرافیک، قبل از شروع پیامی را که می خواهید به تصویر بکشید در نظر بگیرید.

به این معنی نیست که ساخت فیلم تبلیغاتی به هیچ عنوان به صرفه نمی باشد، منظور ما برای کسب و کار های نوپا است.

جلب توجه کردن

از نظر روانشناسی در موشن گرافیک نکته هایی وجود دارد که بسیار جذاب است و باعث جلب توجه بیننده به خود می شود.

به گفته دکتر روانشناس نیکولا دیویس: اگر میخواهید مردم با محتوای شما ارتباط برقرار کنند، انیمیشن یا موشن گرافیک سرمایه گذاری ارزشمندی است.

به انیمیشن های تبلیغاتی قدیمی که سال های پیش دیده اید فکر کنید. هر کسی در گوشه ای از ذهن خود یک اثر را دارد که با دید آن محصول یا محتوای خوب به یاد آن انیمیشن که سال های پیش دیده است بیوفتد و ترقیب شود یا مجدد محصول مورد نظر را استفاده کند.

منبع: Klood

افکار خود را به اشتراک گذارید