فتوشاپ برای آیپد

فتوشاپ برای آیپد سرانجام توسط شرکت ادوبی عرضه شد

فتوشاپ آیپد و آیپد پرو اپل برای نخستین مرتبه توسط شرکت ادوبی توسعه یافت. این اولین مرتبه‌ای است که فتوشاپ برای آیپد یعنی تبلت آی او اس (iOS) اپل منتشر می‌شود.

نرم افزار فتوشاپ برای آیپد که به تازگی معرفی شده، شبیه به Photoshop Mix یا دیگر برنامه‌های ویرایش تصویر نه چندان کاربردی قبلی نیست. با توجه به قابلیت‌های تبلت‌های آیپد و نمایشگرهای بزرگ آن‌ها، شرکت ادوبی اکنون یک Photoshop واقعی و تمام عیار برای آن‌ها توسعه داده است. پشتیبانی از فرمت فایل PSD و همچنین مدیریت صدها لایه را باید از جمله مزیت‌های نرم افزار Photoshop برای آیپد دانست.

گفتنی است اولین مرتبه، سال گذشته اخباری درباره انتشار چنین نرم افزار ویرایش تصویر حرفه‌ای از سوی ادوبی برای تبلت‌های آی او اسی شنیدیم. با گذشت حدود دوازده ماه، سرانجام نوبت به انتشار آن رسید. گفتنی است فتوشاپ در ساخت تیزر تبلیغاتی کاربرد چندانی ندارد، هر چند می‌توان در ساخت موشن گرافیک از آن به روش‌هایی بهره برد.

به منظور فراهم شدن قابلیت استفاده از فتوشاپ در همه جا، فایل‌های PSD روی فضای ابری ذخیره می‌شوند. به لطف داشتن یک حساب کاربری در Creative Cloud می‌توانید همه فایل‌های پی اس دی خود را در اینترنت ذخیره کنید. به این ترتیب پروژه‌ای که در تبلت خود آغاز کردید، در کامپیوتر قابل بازیابی و ادامه دادن خواهد بود.

فتوشاپ برای آیپد

خوشبختانه به منظور استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای آیپد در صورتی که فایل از همان ابتدا روی تبلت ایجاد شده باشد، نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد بود. به عبارتی اگر قرار نیست از قابلیت همگام‌سازی داده‌ بر اساس حساب کاربری خود در Creative Cloud استفاده کنید، اجباری برای اتصال به اینترنت وجود ندارد.

پشتیبانی از اپل پنسل در نرم افزار فتوشاپ برای آیپد

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و کاربردی نرم افزار Photoshop برای آیپد پشتیبانی از قلم مخصوص تبلت‌های اپل یعنی اپل پنسل محسوب می‌شود. در اپلیکیشن آی او اسی جدید ادوبی برای تبلت‌های اپل، رابط کاربری به منظور تطابق با یک نمایشگر لمسی به طور کامل بازطراحی شده است. به همین دلیل تجربه کار کردن با فتوشاپ در iPad همانند زمان استفاده از این نرم افزار ویرایش تصویر قدرتمند در دسکتاپ خواهد بود.

فتوشاپ برای آیپد

البته برخی از ویژگی‌های نسخه دسکتاپ هنوز در دسترس نیستند، اما ادوبی وعده داده در آپدیت‌های بعدی، آن‌ها را به اپلیکیشن فتوشاپ آیپد اضافه خواهد کرد. هر کاربر دارای حساب کاربری در Creative Cloud که اشتراک فتوشاپ را پیشتر خریداری کرده است، می‌تواند از اپلیکیشن موبایل جدید استفاده کند. به منظور دریافت آن می‌توانید به وب سایت adobe.com مراجعه کنید.

منبع: fstoppers

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی