تیزر پایتخت 6

تیزر پایتخت ۶ منتشر شد

تیزر سریال پایتخت ۶ منتشر شد. تریلر پایتخت ۶ که در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش خواهد شد، نشان می‌دهد شماره شش در ادامه سری‌های قبلی ساخته شده است.

تیزر پایتخت ۶ به شایعات قبلی پایان داد تا از تولید ششمین سری از این سریال محبوب اطمینان پیدا کنیم. پایتخت از همان ابتدا جذب مخاطب بالایی داشت، به همین دلیل هر سال نسخه‌هایی از آن به منظور پخش در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز ساخته شد. این سریال در پانزده قسمت ساخته شده و قرار است در تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از شبکه اول سیما پخش شود.

بازیگران اصلی فیلم یکسان هستند؛ محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، هومن حاجی‌ عبداللهی، احمد مهران‌فر، بهرام افشاری، مهران احمدی، خسرو امیرصادقی  نسرین نصرتی بازیگران اصلی به شمار می‌روند. نکته‌ای بسیار عجیب، بازگشت مهران احمدی به مجموعه پایتخت است. طی دو سری اخیر، وی به خاطر عدم تمایل برای ایفای نقش در سریال، به اجبار توسط نویسنده به نوعی کنار گذاشته شد، اما بر اساس آن چه در تیزر پایتخت ۶ مشاهده کردیم، وی مجددا، این مرتبه هم در نقش بهبود، بازی خواهد کرد.

اگرچه برخی مجموعه سریال‌های پایتخت را بسیار پرهزینه‌تر از ارزش واقعی آن‌ها خطاب کرده و هر شش مورد را به نداشتن محتوا و لودگی متهم می‌کنند، اما واقعیت این است که بر اساس بازخورد مخاطبان، کمتر سریالی تا امروز توانسته به محبوبیت آن‌ها دست پیدا کند. خارج از تلویزیون و در دنیای سینما نیز چنین روالی را شاهد هستیم. فیلم‌های سینمایی که به ظاهر ارزش و محتوای خوبی ندارند، در برخی مواقع مخاطبان زیادی جذب می‌کنند.

همانطور که احتمالh بر اساس تیزر پایتخت ۶ و همچنین فهرست ارائه شده درباره بازیگران متوجه شدید، یکی از تغییرات اصلی، حذف یکی از طنز‌ترین نقش‌ها یعنی بابا پنجعلی (با بازی علیرضا خمسه) از فیلم است. از طرف ازدواج فهیمه با رحمت، با در نظر گرفتن بازگشت بهبود به فیلم، بسیار تعجبی می‌شود! باید دید نویسنده چطور قرار است این اتفاقات را مدیریت کند.

تیزر پایتخت ۶

تهیه شده توسط تیم tzer

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی