تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه

تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه برای معرفی ۲۰ اپلیکیشن موبایل

تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه جذب مشتری بالایی دارند. ساخت تیزر یا موشن گرافیک نوآورانه و خلاقانه برای اپلیکیشن موبایل یا هر محصول در دیجیتال مارکتینگ مهم است.

ساخت تیزر تبلیغاتی امروز بهترین روش برای عرضه و نمایش یک کسب و کار است. در مقایسه با محتواهای متنی و تصویری، ویدیو گیرایی بیشتری داشته و مخصوصا در صورت ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه نرخ جذب به شدت بالا می‌رود. به این ترتیب توجه درصد بسیار بیشتری از افراد تماشاکننده ویدیو جلب شده و در ادامه تبدیل به مشتری شما خواهند شد.

در این مطلب قصد داریم نمونه‌هایی از موفق‌ترین تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه را ارائه کنیم. فراموش نکنید کپی برداری عملی نهی شده است، اما الهام‌گیری از فعالیت‌های موفق گذشته یک اصل محسوب شده و نباید اهمیت آن را دست کم گرفت. اگر دوست‌دار ساخت تیزر تبلیغاتی هستید، اما محتوای خاصی برای به تصویر کشیدن در قالب ویدیو در ذهن ندارید، به وسیله تماشای تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه لیست شده در این مطلب به دید خوبی دست پیدا خواهید کرد.

تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه ۲۰ اپلیکیشن موبایل

ابتدا به ۲۰ ویدیوی تبلیغاتی که شرکت‌های نرم افزاری مختلف برای معرفی اپلیکیشن‌های موبایل خود تولید و منتشر کرده‌اند اشاره می‌کنیم. این ویدیوها در کمپین‌های تبلیغاتی این شرکت‌ها تاثیر فراوانی داشته و کاربران زیادی را به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها مشتاق کرده‌اند. نکته مهم اینجاست که ساخت موشن گرافیک روش انتخابی بیشتر توسعه‌دهندگان بوده است. به عبارتی آن‌ها به جای تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه عادی از انیمیشن استفاده کردند.

OLX App

به لطف اپلیکیشن OLX می‌توانید به روشی جالب و سرگرم‌کننده، اشیای دست دوم مختلفی را از محیط اطراف خریداری کرده یا به فروش برسانید. به لطف این اپلیکیشن در صورت نیاز نداشتن یک وسیله (سالم) قادر به فروش سریع آن بوده و درصورت نیاز به هر وسیله کار کرده‌ای خیلی سریع قادر به تهیه کردنش خواهید بود. تیزر تبلیغاتی این نرم افزار موبایل، در قالب یک موشن گرافیک کوتاه، خیلی خوب کارایی آن برای همه افراد را نشان می‌دهد.

Amazon Shopping App

در صورتی که یک کاربر بزرگترین خرده فروشی دنیا، وب سایت آمازون، هستید، نصب اپلیکیشن موبایل Amazon Shopping برایتان واجب است. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه‌ متعددی برای این نرم افزار ایجاد شده که ویدیوی زیر یکی از تاثیرگذارترین موارد است. با استفاده از آن می‌توانید از میان میلیون‌ها کالای موجود در آمازون محصولات مورد نظرتان را خریداری کرده و سفارش‌های خود از سراسر دنیا را مدیریت کنید. امکان جستجوی محصول، مقایسه بین کالاها، مقایسه قیمت‌ها، خواندن نقدها و نظرات، اشتراک‌گذاری محصول با دوستان و بررسی وضعیت سفارش فراهم شده است.

Telegram App

با یک جستجوی ساده، در گوگل پلی استور یا اپل استور تعداد زیادی اپلیکیشن پیام‌رسان پیدا خواهید کرد، اما حتی محبوب‌ترین مورد، واتس اپ، نیز از نظر امکانات قابل مقایسه با تلگرام نیست. به لطف ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر در کلاد، از طریق همه دستگاه‌های الکترونیکی خود قادر به دسترسی به پیام‌هایتان خواهید بود. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه زیادی برای تلگرام ساخته شده است. ویدیوی زیر یکی از اولین‌ها محسوب می‌شود. در این تیزر تبلیغاتی روی سرعت بالا و امنیت اپلیکیشن تاکید شده است.

AutoScout24 App

وب سایت AutoScout24 را باید بزرگترین بازار آنلاین خودرو در اروپا دانست، به طوری که نزدیک به دو میلیون خودرو در دایرکتوری آن لیست شده است. بعد از توسعه اپلیکیشن موبایل این وب سایت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه متعددی برای معرفی آن تولید و منتشر شد. با استفاده از نرم افزار موبایل AutoScout24 از هر جایی قادر به خرید خودرو یا موتورسیکلت خواهید بود. علاوه بر امکان جستجو بر اساس فیلترهای متعدد برای رسیدن به موارد دلخواه، قسمتی تحت عنوان مجله نیز در اپلیکیشن وب سایت نام برده ایجاد شده و مطالب جالبی در آن، در ارتباط با خودروها و موتورسیکلت‌ها منتشر می‌شود.

Thinking About App

ایده توسعه‌دهنده این است که شبکه‌های اجتماعی عادی به جای نزدیک کردن، ما را از یکدیگر دور کرده‌اند. اپلیکیشن Thinking About محیطی به منظور گرد هم آوردن افراد ایجاد کرده است، به طوری که در بحث‌های دلخواه شرکت کرده و با دیگران به تبادل نظر می‌پردازند. این بحث‌ها می‌توانند مشکلات اجتماعی، پیش‌بینی یک مسابقه فوتبال یا بحث درباره انتخابات باشند. بعد از ورود، هر کاربر قادر است موضوعات جدیدی برای بحث ایجاد کرده یا وارد اتاق‌های گفتگوی کنونی شود. به این ترتیب به جای اتلاف وقت با تماشای ویدیو یا تصاویر خنده‌دار، مکالمه‌هایی موثر و آموزنده با دیگران خواهید داشت.

Walnut App

این اپلیکیشن مخصوص ردیابی امور مالی شخصی است. اگر از نحوه خرج شدن پولتان سر در گم مانده و در پی مدیریت درآمد و هزینه‌ها هستید، اپلیکیشن Walnut برای شما توسعه یافته است. در تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه مربوط به این برنامه موبایل نیز به همین موضوع اشاره می‌شود. هوشمندی، تفاوت اساسی آن با برنامه‌های مشابه محسوب می‌شود؛ اپلیکیشن Walnut صندوق ورودی گوشی را بررسی کرده و نحوه واریزها و برداشت‌ها از حساب بانکی‌تان (بر اساس پیامک‌های تراکنش‌ها) را ارزیابی می‌کند. برنامه به سایر پیامک‌های شما دسترسی نداشته و برای کار، نیازی به اطلاعات حساب‌های بانکی ندارد.

Foodpanda App

اپلیکیشن موبایل Foodpanda در واقع یک بازار تحویل غذا در سراسر دنیا است. با استفاده از آن قادر خواهید بود از رستوران‌ها و فست فودهای اطراف محل زندگی خود غذایی سفارش داده و بعد از پرداخت هزینه داخل برنامه، محصول را در مکان مورد نظر تحویل بگیرید. Foodpanda درخواست‌های مشتریان را بعد از پردازش به صورت مستقیم برای رستوران‌های همکار خود ارسال می‌کند تا آن‌ها خیلی زود قادر به پاسخ‌گویی باشند. در تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه تولید شده برای معرفی اپلیکیشن، به آسودگی استفاده از برنامه و کمک به صرفه‌جویی در زمان و هزینه به لطف آن اشاره می‌شود.

Toshl Finance App

اپلیکیشن Toshl Finance برای مدیریت امور مالی شخصی کاربرد داشته و برای ردیابی هزینه‌ها به کاربر کمک خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار به شکلی سرگرم‌کننده و جذاب دخل و خرج خود را مدیریت می‌کنید. در تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه مربوط به اپلیکیشن‌های مشابه Toshl Finance، به کمک آن‌ها در متعادل نگه داشتن بودجه و مخارج تاکید می‌شود. به عبارتی می‌توانید بدون نگرانی از بابت کسری بودجه در آخر ماه یا سال، هوشمندانه خرج کنید.

Hotels.com App

این وب سایت یکی از مورد اعتمادترین بازارهای حمل و نقل بوده و جزو محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای رزرو هتل در سراسر دنیا محسوب می‌شود. همه نوع هتل، از زنجیره‌ای گرفته تا ریزورت‌های آل-اینکلوسیو، از طریق وب سایت Hotels.com قابل رزرو هستند. در صورتی که زیاد اهل سفر کردن به نقاط مختلف دنیا هستید، برای آسودگی در استفاده از سرویس‌های این وب سایت، نصب اپلیکیشن موبایل Hotels.com حتما توصیه می‌شود. در تیزر ویدیویی این نرم افزار به قابلیت‌ها و خدمات مهم آن اشاره شده است.

BookMyShow App

با برنامه موبایل BookMyShow به راحتی بلیط ورودی کنسرت‌ها، فیلم‌های سینمایی، مسابقات ورزشی و دیگر رویدادهایی که در شهرتان برگزار می‌شوند را خریداری کنید. در دل برنامه اطلاعات زیادی از قبیل سانس‌های پخش یک فیلم مشخص در سینمای مورد نظر شما و همچنین نقدها درباره آن فیلم در اختیارتان قرار می‌گیرد. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه اپلیکیشن BookMyShow نشان می‌دهد چگونه به لطف این ابزار موبایلی، خرید بلیط رویدادها و برنامه‌های مختلف آسان خواهد شد.

Magisto App

از جمله دسته‌بندی‌هایی که اپلیکیشن‌های متعددی در آن توسعه یافته و تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه زیادی برایشان وجود دارد، ابزارهای ویرایش ویدیو و عکس است. با این حال همه ویرایشگرهای ویدیویی به اندازه Magisto محبوب نیستند. کافی است بعد از ضبط فیلم و پیش از اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، به برنامه موبایل Magisto اجازه بدهید دستی به سر و رویش کشیده و یک سری افکت به همراه موزیک به ویدیو اضافه کند. خلاقانه بودن افکت‌های این نرم افزار با وجود سادگی رابط کاربری، دلیل متمایز بودن آن محسوب می‌‌شود.

Inigo App

Inigo یک اپلیکیشن موبایل برای ایجاد کارت ویزیت به شکلی تعاملی و خلاقانه است. به وسیله برقرار کردن ارتباط بین این برنامه و اطلاعاتتان در شبکه‌های اجتماعی، پیشنهادهایی جذاب به منظور طراحی دریافت خواهید کرد. دستتان برای طراحی و سفارشی‌سازی کاملا باز است، هر چند پیشنهادهایی از سوی نرم افزار نیز دریافت خواهید کرد. در ادامه می‌توانید طرح را در قالب یک صفحه وب شامل تصویر، لینک‌ها، محتواهای متنی و آدرس حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی در بیاورید.

Cardiograph App

اندازه‌گیری منظم ضربان قلب، برای برخی کاربران مخصوصا ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است. برای افرادی که از بیماری‌های قلبی رنج می‌برند، این موضوع ضرورت پیدا می‌کند. بر اساس آن چه از تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه اپلیکیشن Cardiograph می‌توان دریافت، کاربرد آن اندازه‌گیری ضربان قلب است. بعد از هر مرتبه محاسبه، نتیجه ذخیره خواهد شد تا بتوانید در آینده به عنوان مرجع از تاریخچه استفاده کرده و وضعیت را طی گذر زمان ارزیابی کنید. داخل اپلیکیشن برای هر کاربر یک پروفایل جداگانه ایجاد کرده و اطلاعات هر یک را جداگانه دسته‌بندی کنید. اپلیکیشن Cardiograph از دوربین گوشی یا سنسورهای مخصوص آن و مخصوصا سنسورهای ساعت‌های هوشمند برای بررسی ریتم و ضربان قلب بهره می‌برد.

Carousell App

Carousell یک بازار آنلاین برای خرید و فروش اجناس دست دوم و کار کرده است. کافی است از لوازم خود تصاویری تهیه کرده و به همراه اطلاعات لازم‌، در قالب یک پست در اپلیکیشن Carousell ارسال کنید. همچنین اگر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیازمند خرید محصولی دست دوم و کاملا سالم هستید، می‌توانید روی این بازار آنلاین حساب کنید. همانطور که در تیزرهای خلاقانه نرم افزار Carousell و دیگر ابزارهای شبیه به آن اشاره شده، مزیت اصلی آن‌ها کوتاه شدن دست واسطه‌ها و خرید اجناس به قیمت‌های واقعی است.

CaptureCode App

اپلیکیشن CaptureCode به صاحبان کسب و کارهای مختلف و تاجران کمک می‌کند به وسیله ساخت یک انجمن محلی، برند خود را به دیگران معرفی کنند. به این ترتیب در ابعادی کوچک به رقابت با برندهای مطرح و شناخته شده پرداخته و رفته رفته بیشتر دیده خواهید شد. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه نرم افزار CaptureCode نشان می‌دهند به لطف هوش تجاری آن، اطلاعات بسیار مفیدی برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار خود دریافت خواهید کرد.

PageAdvisor App

خرید آنلاین امروز به یک هنجار تبدیل شده است. اما اگر به جای خرید یک سری محصول، به دریافت یک سرویس همچون لوله‌کشی، رنگ‌آمیزی دیوار یا کابینت‌سازی نیاز داشته باشید، راهکار چیست؟ اپلیکیشن PageAdvisor اولین بازار تجاری آنلاین در جنوب شرقی آسیا به شمار می‌رود. با استفاده از آن می‌توانید از مشاغل فعال در اطراف محل زندگی خود، سرویس‌های مختلفی دریافت کنید. شرکت‌های خدماتی بزرگ و کوچک زیادی با PageAdvisor همکار بوده و به همین دلیل بعد از ورود به اپلیکیشن، انتخاب‌های زیادی در اختیار خواهید داشت. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه برنامه موبایل نام برده به صرفه‌جویی در زمان به لطف استفاده از آن اشاره می‌کنند.

Medinfi App

تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه اپلیکیشن Medinfi نشان می‌دهند نصب آن برای همه کاربران واجب است! این برنامه بعد از تشخیص موقعیت مکانی کنونی کاربر، اطلاعاتی درباره نزدیکترین پزشکان و بیمارستان‌ها در اختیار وی قرار می‌دهد. می‌توان به صورت دستی نیز موقعیت را تغییر داد و پزشکان و بیمارستان‌های حوالی آن را مشاهده کرد. از طریق واتس اپ قادر به گرفتن نظر درباره یک مجتمع پزشکی خاص خواهید بود.

BBD Compare Prices App

تیزرهای تبلیغاتی BBD Compare Prices نیز نشان می‌دهند نصب آن برای همه کاربران ضروری است. این اپلیکیشن قیمت یک محصول را در صدها فروشگاه بررسی کرده و نتیجه را به شما نشان می‌دهد. به لطف پی بردن به قیمت واقعی اجناس مختلف، هرگز مبلغی بالاتر برای خرید آن‌ها پرداخت نخواهید کرد.

Jobzminer App

Jobzminer در واقع یک اپلیکیشن پیام‌رسانی بیزینسی است که به کسب و کارهای فهرست شده در پلتفرم Jobzminer اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و فایل‌های حساس را بین یکدیگر جابه‌جا کنند یا به ایجاد صندوق‌های آنلاین ایمن برای ذخیره‌سازی اسناد مهم بپردازند. ساخت اتاق‌های جلسه خصوصی به صورت آنلاین برای برگزاری یک کنفرانس با چند نفر شرکت‌کننده، قابلیتی بسیار کاربردی برای همه بیزینس‌ها به نظر می‌رسد. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه Jobzminer هر کسب و کاری را به نصب آن در کنار تشویق همکارانش برای دریافت و نصب برنامه ترغیب می‌کند.

منبع: advids.io

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی