شرکت-ساخت-تیزر-تبلیغاتی

با این حال امروز هدف اصلی از ساخت تیزر تبلیغاتی ، به جای انتشار در تلویزیون با پرداخت هزینه های گزاف، انتشار در شبکه ها و رسانه های اجتماعی است، چرا که به این وسیله امکان دست به دست شدن سریع آن‌ها فراهم می‌شود. از دیگر مزایای این روش دیده شدن به وسیله تعداد افراد بیشتری از جامعه است.

امروز نقش دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست. از طرفی دیگر، سال ها است مردم به استفاده از رسانه های جمعی همچون تلویزیون عادت کرده‌اند. درست به همین دلیل با بهره برده از انواع تیزر تبلیغاتی می‌توان خود را به تعداد افراد بیشتری معرفی کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار لازم نیست یک شرکت محیطی بسیار بزرگ و مملو از دستگاه های جدید و به روز داشته باشد و یا تعداد کارکنان آن از مرز چند صد نفر عبور کند، چرا که یک تیم سازنده تیزر باید بر اساس منابع موجود، بهترین نتیجه را تولید کند.

تیم ما مفتخر است به لطف تجربه بالای کسب کرده بعد از ساخت تعداد زیادی تیزر تبلیغاتی برای بزرگترین شرکت های ایران، پروژه‌ای فوق ‌العاده تاثیرگذار و حرفه‌ای در اختیار درخواست کنند قرار می‌دهد.

ویدیو مارکتینگ تبدیل به یک تکنیک فزاینده مهم برای به اشتراک گذاری اطلاعات و جلب توجه مخاطبین شده است. رسانه های اجتماعی تبدیل یه یک نیروی محرک و کمک به مصرفکنندگان در سراسر جهان شده است. در این به هم ریختگی مقالات و ارتباطات، تیزر تبلیغاتی فرصتی برای ماندن و ایستادن. یک تیزر تبلیغاتی فرصتی عالی برای نمایش شرکت و یا محصول شما به شیوه ای است که مخاطبان شما را درگیر می کند. بنابراین ساخت تیزر تبلیغاتی، خوب و بلکه واجب است.

تیزر تبلیغاتی

فرض کنید تیزر تبلیغاتی یک فیلم است که مخاطبان را از شرکت یا محصول شما آگاه می سازد و آن ها را تشویق میکند که به خرید یا تحقیق در مورد محصول شما بپردازند. این می تواند یک راه موثر برای فروش و درآمد از طریق درگیر شدن با مخاطبان و برقراری ارتباط آن ها با شما باشد. یک تیزر تبلیغاتی خوب بیش از اینکه به معرفی شرکت و یا سازمان شما بپردازد، سرگرم کننده و الهام بخش خواهد بود. تیزر تبلیغاتی یک نقطه اتصال سریع و سرگرم کننده به محتوای شما می دهد.

یکی دیگر از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی این است که می تواند برای شرکت شما یه چهره انسانی درست کند، که باعث ایجاد اعتماد با مخاطب می شود. اعتماد مخاطبان می تواند موفقیت یا شکست کسب و کار شما را تعیین کند. و تیزر تبلیغاتی می تواند راه خوبی برای شروع رابطه با مخاطب، حفظ آن و ایجاد اعتماد باشد.

نکات تیزر تبلیغاتی

برای بدست آوردن بهترین ROI (بازده سرمایه گذاری) از ویدیوی شما، باید بخاطر داشته باشید که چگونه یک تیزر تبلیغاتی خوب را داشته باشیم. در این قسمت برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی خوب نکاتی را ذکر می کنیم:

پیام شما کلید است

شما باید یک پیام واضح برای برقراری ارتباط با تیزر تبلیغاتی خود داشته باشید.موثرترین فیلم های تبلیغاتی واضح و هدفمند هستند.شما زمان کمی برای اتصال به مخاطبین خود دارید، بنابراین یک پیام قوی باعث برقراری ارتباط با مخاطبین شما می شود.

مخاطب خود را بشناسید

شما می دانید که با چه کسی صحبت می کنید و پیام خود را چگونه با آن ها درمیان میگذارید.مخاطبان خود را بررسی کنید، و آنها را کاملا درک کنید که چگونه می خواهید اطلاعات خود را با مخاطبین در میان بگذارید. سپس پیام خود را به صورت اختصاصی برای آن ها تهیه کنید مانند: (لحن، شیوه بیان، کلمات، سرعت و غیره)

کیفیت یک تیزر تبلیغاتی

کیفیت تیزر تبلیغاتی منعکس کننده حرفه ای بودن و قابل اطمینان بودن است.مخاطبین سازمان هارا مورد بررسی و قضاوت قرار می دهند، و اینجا کیفیت یک تیزر تبلیغاتی است که می تواند باعث تصمیم نهایی بشود.

کوتاه نگه داشتن تیزر تبلیغاتی

همیشه آگاه باشید که توجه مردم کوتاه مدت است.

امرزوه مشخص شده است که یک تیزر تبلیغاتی بسیار جالب و جذاب است و آینده بازاریابی محتوا رو تعیین می کند.

ارتباط ریسع و موثر با تیزر تبلیغاتی

۹۰% از اطلاعاتی که به مغز ما منتقل می شود بصری است و می تواند ۶۰/۰۰۰  بار سریعتر از متن پردازش شود، یک تیزر تبلیغاتی بسیار موثر تر است از صحبت کردن با مخاطبان به مدت چند ساعت.

بسته به پیامی که می خواهید به مصرف کنندگان خود منتقل کنید، ممکن است بخواهید برای یک تیزر تبلیغاتی از سبک موشن گرافیک یا اینفوگرافیک متحرک استفاده کنید. نه تنها این کار باعث می شود اطلاعات شما ساده و مفید تر شود، بلکه باعث می شود از یک سبک تکراری پرهیز کنید و یک نواختی را از محتوای خود دور کنید.

وارد کردن هر مفهومی به زندگی

یکی دیگر از مزایای ساخت تیزر موشن گرافیک این است که شما قادر به ارائه یک مفهوم به زندگی بدون هیچ محدودیتی در منابع هستید.